"لاوی" هواپیمای جدید رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران

17:27 - 02 تير 1394
کد خبر: ۵۶۲۹۵
خبرگزاری میزان : رژیم صهیونیستی به منظور مقابله با تهدید ایران، حزب‌الله و سوریه اقدام به آموزش خلبانان خود با هواپیمای جدیدی با نام "لاوی" کرد.

به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از تسنیم؛ جروزالم پست نوشت : ده‌ها دانشجوی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی امروز در پایگاه نیروی هوایی هاتزریم درجشن فارغ‌التحصیلی خود شرکت خواهند کرد. البته این خلبانان جدید متفاوت هستند زیرا اولین خلبانانی هستند که دوره آموزشی با جت آموزشی M-346 Master را پشت سر گذاشته‌اند. این جت آموزشی در ارتش رژیم صهیونیستی لاوی نام گرفته که در زبان عبری به معنی شیر است.

معاون فرمانده اسکادران آموزشی هاتزریم اعلام کرد که این هواپیمای جدید به خلبانان این امکان را می‌دهد که برای رویارویی با موشک‌های زمین به هوا، هواپیماهای مهاجم و دیگر تجهیزاتی را دارد که در اختیار ایران، حزب‌الله و دولت سوریه است.

این هواپیما که توسط شرکت ایتالیایی آلنیا آئرماچی ساخته شده است از ماه ژانویه وارد ارتش رژیم صهیونیستی شده و برنامه‌های آموزشی پرواز با هواپیماهای جنگی را تغییر داده است.

یکی از مقامات ارشد پایگاه هاتزریم در باره این هواپیما گفت: این هواپیما مسلما باعث بهبود توانایی خلبان برای مقابله با چنین تهدیداتی خواهد شد. ما قادر به آموزش آنها در هوا به شیوه‌ای واقعی هستیم. این چیزی است که قادر به انجام آن با هواپیماهای Skyhawk  یا F16 A نیستیم.

وی در ادامه گفت: از هر طریق لاوی بسیار پیشرفته تر از Skyhawk  و F16 A است. دانشجویان فعلی پس از 6 ماه آموزش با لاوی اکنون قادر به نبرد هوایی هستند. آنها آمادگی رویارویی با هواپیماهای دشمن را نیز دارند. آنها توانایی مکان‌یابی، هدفگیری و بمباران یک هواپیما را دارند.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *