پیشنهاد تخصیص اعتبار برای نوسازی ناوگان هوایی کشور/ ناوگان هوایی کشور بسیار فرسوده است

7:23 - 03 تير 1394
کد خبر: ۵۶۳۰۳
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه ناوگان هوایی کشور بسیار فرسوده است با تاکید بر توجه ویژه دولت به این بخش گفت: در کمیسیون عمران پیشنهاد اختصاص بودجه‌ای برای ناوگان هوایی کشور را داده‌ایم.
پیشنهاد تخصیص اعتبار برای نوسازی ناوگان هوایی کشور/ ناوگان هوایی کشور بسیار فرسوده استحمیدرضا پشنگ در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی میزان با اشاره به ورود 9 فروند هواپیما به ناوگان هوایی کشور گفت: ورود 9 فروند هواپیما به ناوگان هوایی کشور که چندی پیش انجام شد، نشان از پویایی بخش خصوصی در صنعت هوایی داشته و دولت باید نسبت به این حوزه توجه ویژه‌تری داشته باشد.

نماینده خاش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ناوگان هوایی کشور بسیار فرسوده است، افزود: اعمال تحریم‌ها باعث شد ناوگان هوایی کشور روز به روز فرسوده‌تر شده و برای جبران این خسارات دولت باید به بخش خصوصی فضای بازتری ایجاد کند.

پیشنهاد تخصیص بودجه
وی با بیان اینکه در کمیسیون عمران پیگیری جدی در این حوزه در حال انجام است، اضافه کرد: در کمیسیون عمران پیشنهاد اختصاص بودجه برای ناوگان هوایی کشور داده شده و با جدیت پیگیر این قضیه هستیم.

پشنگ با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه باعث شد به صنعت هوایی کشور آسیب جدی وارد آید، گفت: دولت باید مشارکت بخش خصوصی را در صنعت هوایی افزایش دهد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *