رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ملاقات مردمی رییس کل دادگستری استان کرمان با حضور150نفر از مراجعان

17:43 - 03 تير 1394
کد خبر: ۵۶۴۹۲
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: دیدار مردمی این هفته رئیس کل دادگستری کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه برگزار و در این نشست به مشکلات قضایی و حقوقی 150 نفر از شهروندان و هم استانی ها رسیدگی شد.
به گزارش گروه حقوقی قضایی ، رییس کل دادگستری استان به همراه مدیران دستگاه های قضائی استان در ملاقات مردمی این هفته، با تعدادی از شهروندان برای حل مشکلات قضایی آنها دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مدیران ادارات زندانها واقدامات تامینی وتربیتی ،ثبت اسناد واملاک استان،پزشکی قانونی،سازمان قضائی نیروهای مسلح ،دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان و جمعی از معاونین رییس کل دادگستری استان کرمان در کنار یدالله موحد مقام عالی قوه قضاییه در استان به مشکلات شهروندان کرمانی رسیدگی کردند.

شایان ذکر است از ابتدای سال جاری رئیس کل داد گستری استان کرمان و معاونین وی به در خواست951 نفر از متقاضیان، بصورت حضوری رسیدگی و دستورات قضایی مقتضی در خصوص رفع مشکلات مردم به حوزه ها و واحدهای ذیربط صادر کردند.

همچنین در این ملاقات ها به  مسائلی از قبیل مشکلات مربوط به زندانیان،تبدیل قرار، اعسار‌، رسیدگی مجدد به پرونده و شکایت از کارکنان رسیدگی شد و مسائل مختلف دیگر نیز در درخواست‌های مردمی بود که در جهت حل و فصل همه مسائل مطرح شده دستور مساعد قانونی صادر شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *