رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توزیع 50هزار بن نان میان نیازمندان تهرانی تا پایان ماه مبارک رمضان

19:21 - 03 تير 1394
کد خبر: ۵۶۵۲۸
خبرگزاری میزان: دبیر ستاد توان افزایی وحمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهر تهران ازتوزیع 50هزار بن نان میان نیازمندان تهرانی تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: نحوه شناسایی افراد نیازمند شهر براساس بانک اطلاعات خیریه ها خواهد بود.
توزیع 50هزار بن نان میان نیازمندان تهرانی تا پایان ماه مبارک رمضان/ شناسایی این افراد از طریق بانک اطلاعات خیریه ها/دریافتی چهارشنبهبه گزارش گروه اجتماعی ، فرشید حیدری با اشاره به فعالیت گروه های متعدد خیرین در ستاد سمن های شهر تهران یکی از اقدامات ستاد را در راستای حمایت از خانواده های نیازمند عنوان کرد واظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان نیز طرح توزیع نان با هدف دستگیری نیازمندان شهر برگزار می‌شود.

وی به انعقاد قرار داد یکی از سمن های عضو ستاد با نانوایی های سطح شهر جهت توزیع نان میان افراد کمتر برخوردار اشاره کرد و افزود: به همین منظور بن هایی تهیه شده که از طریق برخی رابطین تعیین شده نظیر خیریه ها به مستمندان ارائه خواهد شد.

دبیرستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران با بیان اینکه مطابق برنامه ریزی های به عمل آمده 50هزار بن نان تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد تصریح کرد: با توجه به پیشینه فعالیت های از این دست قطعا این میزان با ورود خیریه ها و حرکات خودجوش مردمی بیشتر خواهد شد.

حیدری با اشاره به اینکه درآیات و روایات نیز به حمایت از مستمندان توجه ویژه ای شده است اظهار داشت: اجرای این گونه طرح ها در توجه بیشتر مردم به نیازمندان و ترغیب کمک به آنان در طول سال بی تاثیر نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: نحوه شناسایی افراد نیازمند شهر براساس بانک اطلاعات خیریه ها خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *