"پایتخت4"، ماهواره‌ها را تعطیل کرد/ادامه تصویربرداری کار در "زیرآب"

15:11 - 05 تير 1394
کد خبر: ۵۶۶۸۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: سرپرست گروه کارگردانی"پایتخت4" گفت: خوشبختانه مردم از "پایتخت4"رضایت داشتند و تا به امروز تعداد قسمت‌های پخش شده نیز مورد استقبال قرار گرفته است.
علیرضا نجف زاده سرپرست گروه کارگردانی سریال "پایتخت4" درباره روند تولید این پروژه در گفت‌و‌گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون گفت: تیم تصویربرداری به شهر "زیرآب" رفته تا سکانس های دیگر خود را ضبط کند.

وی ادامه داد:تیم سازنده سریال "پایتخت4"همچنان مشغول ضبط چند قسمت پایانی این مجموعه بوده و به احتمال زیاد کار ما تا اواخر ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

نجف زاده با اشاره به تعداد قسمت های در حال پخش تصریح کرد: تا قبل از شروع ماه مبارک رمضان 12قسمت از مجموعه "پایتخت4"آماده پخش بوده و برای عوامل این سریال کیفیت مهم تر از تعداد قسمت ها برای پخش است.

بازیگر سریال "پایتخت4"افزود: کیفیت کار و رضایت مردم از ما در اولویت دارد،ما می توانستیم با توجه به ماه مبارک رمضان زمان پخش را به 30دقیقه برسانیم ولی بیشتر قسمت ها در 50 یا 52دقیقه زمان بسته می‌شود.

وی با بیان این مطلب که تا به امروزمردم از شما رضایت داشته اند،ابرازداشت: خدا را شکر مردم تا به امروز از ما راضی بودند و به تیم سازنده ابراز لطف داشتند که ما نیز از آنها تشکر می کنیم.

نجف‌زاده درباره حضور بازیگران جدید در این سریال خاطرنشان کرد: با توجه به روند داستان و تازگی هایی که در قصه به وجود می آید بعید نیست که هنرمندی به ما بپیوندد،ولی در حال حاضر کار با بازیگران اصلی ادامه دارد.

سرپرست گروه کارگردانی "پایتخت4" تصریح کرد: خوشبختانه "پایتخت4"توانست ماهواره ها را مثل سال های دیگر تعطیل کند و این نشان از داستان جذاب "پایتخت"داشته و اینکه مردم این سریال را دوست دارند.
 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *