رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کامیابی‌نیا با قرارداد دو ساله به پرسپولیس پیوست

9:27 - 06 تير 1394
کد خبر: ۵۶۷۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان: کمال کامیابی نیا با عقد قرارداد دو ساله به عنوان هافبک جدید تیم پرسپولیس به جمع سرخپوشان پیوست .
به گزارش گروه ورزشی میزان، هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز امیدواری از اینکه بازیکن مثمرثمری در پرسپولیس باشد گفت: خیلی خوشحالم که به پرسپولیس آمدم. می‌دانم پرسپولیس تیم بزرگی است و می‌خواهم در این تیم تمام توانایی‌هایم را نشان دهم. واقعیت این است که 3، 4 سال است می‌خواهم به پرسپولیس بیایم حتی زمان علی دایی قرار بود این انتقال صورت بگیرد که نشد اما امسال پس از صحبت با طاهری که اتفاقا کمک زیادی هم به پرسپولیسی‌شدنم کرد، توانستم سرخپوش شوم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در پرسپولیس جایگزین محمد نوری شود، خاطرنشان کرد: نمی‌شود این‌ طور گفت اما در کل به پرسپولیس آمدم تا بتوانم بازیکن مثمرثمری باشم و به تیم کمک کنم.
کامیابی نیا در خصوص آینده‌اش در جمع سرخ‌پوشان گفت: شک نکنید می‌توانم در پرسپولیس موفق شوم و اگر این مسئله نبود هیچ وقت به این تیم نمی‌آمدم. می‌خواهم در پرسپولیس تمام اهدافم را با تمرکز بالا به ثمر برسانم.
وی در خاتمه در پاسخ به این سوال که آیا با پیوستن به پرسپولیس فکر می‌کند بتواند در تیم ملی هم جایی داشته باشد، عنوان کرد: پرسپولیس این فصل، برای قهرمانی بسته می‌شود و در این موضوع شکی نیست.مربی این تیم هم شخص بزرگی به نام برانکو است که سال گذشته بازی‌های مرا دیده بود و من توانسته بودم نظرش را جلب کنم. مسلما وقتی در پرسپولیس خوب باشم و تیم نتیجه بگیرد این مسئله می‌تواند به تیم ملی کمک کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *