رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آزمون های قرآن و عترت هر سال برگزار می شود

15:59 - 07 تير 1394
کد خبر: ۵۷۱۳۴
خبرگزاری میزان : مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آزمون های سراسری قرآن و عترت در دهه سوم آبان ماه هر سال برگزار می شود.

به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از ایرنا حجت الاسلام علی پروانه گفت: با توجه به مصوبه شورای آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد مقرر شد چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در 29 آبان ماه سال جاری برگزار شود.

به گزارش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی با اعلام جزئیات چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت گفت: از این پس آزمون های سراسری قرآن و عترت سالانه یک نوبت در سال برگزار می شود و در اردیبهشت سال آینده برخلاف سال های قبل آزمون سراسری قرآن و عترت برگزار نخواهد شد.

وی اضافه کرد: از دیگر تغییرات قابل ذکر درخصوص آزمون های سراسری قرآن و عترت می توان به اضافه شدن رشته ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه در آینده نزدیک به سایر رشته های این آزمون اشاره کرد.

پروانه همچنین گفت: در چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، حفظ سوره یاسین (طرح قرآنی 1449) به سایر رشته های حفظ قرآن کریم افزوده شده است.

این مقام مسوول یکی از ویژگی های آزمون سراسری قرآن و عترت را ارتقاء سطح علمی شرکت کنندگان دانست و گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.qia.ir مراجعه کنند.

/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


برچسب ها: آزمون قرآن و عترت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *