همزبانی در ادبیات انقلاب همدلی بین دولت و مردم را رقم می زند

13:24 - 08 تير 1394
کد خبر: ۵۷۲۵۰
خبرگزاری میزان: یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت در راستای ادبیات انقلاب اسلامی بامردم هم زبان شود، همدلی نیز در همه عرصه شکل می گیرد.
همزبانی در ادبیات انقلاب همدلی بین دولت و مردم را رقم می زند

عباس مقتدایی خوراسگانی در گفت و گو با ؛ اظهار کرد: زیر بار سلطه نرفتن، توجه به استقلال و آزادی ملت  ارکان اصلی ادبیات انقلاب اسلامی و مردم است و اگر امروز دولت چنین ادبیاتی را در روند کاری خود به کارگیری و اجرا نماید به نوعی هم زبانی در عرصه ادبیات انقلاب اسلامی بین مردم و دولت شکل می گیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامیاضافه کرد: اگر زبان دولت و ملت در ادبیات انقلاب اسلامی یکی شود همدلی در مسیر شعار سال خود به خود  ایجاد می شود.

مقتدایی تصریح کرد: حفظ ادبیات و دستاوردهای انقلاب اسلامی مطالبه جدی مردم از مسئولین است و آنها درخواست دارند در این راستا دولت با پرهیز از اشرافی گری دقت لازم را در مصرف بیت المال داشته باشد.

وی جلوگیری از هر گونه رویکرد های مغایر با مبانی اسلامی در جامعه را نمونه دیگری از مطالبه مردم دانست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی، دولت ،قوه قضاییه  و سایر ارکان نظام باید زبان خودشان را در گفتار و عمل با شاخص های انقلاب اسلامی و هویت نظام اسلامی تطبیق دهند.

مقتدایی با اشاره به طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی تلاش کرد  با ریل گذاری های صحیح دقت لازم را در مجموع مدیریتی کشور را در حوزه هسته ای ایجاد کند.

وی در پایان گفت: در مجموع عملکرد دولت در مسیر همدلی وهمزبانی عملکرد مناسبی داشته و تلاش کرده است به وظایف خود به خوبی عمل کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *