سپاه و بسیج طرفدار جدی توافق خوب هسته‌ای با رعایت خطوط قرمز هستند

15:09 - 08 تير 1394
کد خبر: ۵۷۳۰۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز طرفدار جدی توافق خوب هستند که در آن خطوط قرمز نظام و مصالح ملی مورد صیانت قرار گرفته باشد.
سپاه وبسیج طرفدار جدی توافق خوب هسته‌ای با رعایت خطوط قرمز هستند

به گزارش عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحلیل بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته‌ای گفت: رهبری دو نکته مهم را در این بیانات مورد اشاره قرار دادند و اولین آن این بود که غرب به دنبال شکستن گفتمان انقلاب اسلامی و روحیه الگوساز جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: رهبری در این جلسه تاکید داشتند که دشمن همچنین به دنبال از بین بردن صنعت هسته ای در داخل کشور است چرا که امروز دانش و فناوری هسته ای نماد و نشان قدرت است و دشمن سعی دارد تا به تعبیر خود انقلاب اسلامی را مهار کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی همچنین با اشاره به این موضوع که همه افراد به دنبال توافق خوب هسته‌ای هستند، گفت: بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز طرفدار جدی توافق خوب هستند که در آن خطوط قرمز نظام و مصالح ملی مورد صیانت قرار گرفته باشد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه به موفقیت ایران در دو حالت توافق و یا عدم توافق هسته ای با غرب اشاره کرد و گفت: حتی اگر مذاکرات شکست بخورد ایران یک تصویر منطقی و عاقلانه را از خود به جهان عرضه کرده است که این درست در مقابل تلاشهای جریان رسانه ای استکبار است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *