جشنواره نوای خرّم 2 امسال برگزار می شود

15:31 - 09 تير 1394
کد خبر: ۵۷۵۱۲
خبرگزاری میزان: دبیر جشنواره نوای خرّم گفت: این جشنواره با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانواده استاد همایون خرّم و جمعی از شاگردان برجسته وی به صورت گسترده تر و جامع‌تری نسبت به سال گذشته برگزار می‌شود.
به گزارش ، صدر نوری  با بیان اینکه استقبال گسترده مردم و اهالی فرهنگ و موسیقی از جشنواره سال گذشته نوای خرّم باعث شد امسال نیز جشنواره نوای خرّم 2 برگزار گردد  افزود: این جشنواره با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانواده استاد همایون خرّم وجمعی از شاگردان  برجسته وی به صورت گسترده تر و جامع‌تری نسبت به سال گذشته برگزار می‌شود.
 
 وی در مورد زمان برگزاری جشنواره و نحوه شرکت در بخش مسابقه آن نیز گفت: بعد از ماه مبارک رمضان طی یک فراخوان سراسری جزئیات زمان، مکان و نحوه شرکت در جشنواره به اطلاع عموم و علاقه‌مندان خواهد رسید.
 
 بنابراین گزارش نخستين دوره اهداي "جايزه موسيقي همايون خرّم" تحت عنوان جشنواره "نواي خرّم" با حضور خانواده استاد همايون خرّم، مجريان طرح و داوران در تالار وحدت و در سه شب متوالي در در روزهای 21 تا 23 دی ماه 1393 برگزار شد که در بخش رقابتی از 36 اثری که به این مرحله راه یافتند، هنرجویان 6 تا 20 سال به تکنوازی، گروه‌نوازی و همخوانی آثار استاد خرّم پرداختند که به تمامی آنها که بالغ بر 70 نفر بودند لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.
 
 حضور آوا صادقی پور چهار ساله و اجرای  قطعه "غوغای ستارگان" از جمله جذابیت‌های جشنواره بود. این جشنواره و اجراهای آن با استقبال بسیار خوب هنردوستان و حاضرین در تالار وحدت مواجه شد.
 
 در مراسم اختتامیه مهندس صدرنوری، حسین مظفری، سامان احتشامی و بابک شهرکی به اجرای قطعاتی از آثار همایون خرّم پرداختند و سپس به برگزیدگان تندیس نوای خرّم و جوایز نقدی اهدا گردید.
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *