میزان آشنایی مجریان برگزاری انتخابات با قوانین و مقررات انتخابات سنجیده خواهد شد

16:08 - 09 تير 1394
کد خبر: ۵۷۵۳۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: ششمین جلسه ستاد انتخابات کشور امروز به ریاست مقیمی معاون و قائم‌مقام وزیر در امور سیاسی و رئیس ستاد انتخابات کشور و حضور رؤسای کمیته‌ها و سایر اعضای ستاد در وزارت کشور تشکیل شد.
میزان آشنایی مجریان برگزاری انتخابات با قوانین و مقررات انتخابات سنجیده خواهد شد

به گزارش گروه سیاسی ، بابک دین پرست عضو ستاد انتخابات کشور و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی این ستاد درباره ششمین جلسه ستاد انتخابات کشور گفت: با توجه به تشکیل هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ازسوی شورای نگهبان، مقرر شد ضمن هماهنگی با هیأت نظارت جلسات مستمر با اعضای این هیأت برگزار شود.


قائم مقام وزیر در امور بین الملل و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ادامه داد: بر اساس مصوبات جلسه امروز، شرح وظایف کمیته‌های ستاد انتخابات کشور به اعضا و ستاد انتخابات استان‌ها ابلاغ خواهد شد و برای سنجش میزان آشنایی فرمانداران و بخشداران به عنوان مجری برگزاری انتخابات از آنان آزمون‌های تخصصی به عمل خواهد آمد.


بر اساس اظهارات دین پرست، این آزمون در چارچوب طرح جامع آموزش مجریان انتخابات و با هدف ترغیب و الزام مجریان برای اشراف کامل نسبت به وظایف قانونی و ضوابط و مقررات مرتبط برگزار می‌شود.


دین پرست افزود: در جلسه امروز ستاد انتخابات کشور رؤسای کمیته‌های فن آوری و مالی و پشتیبانی نسبت به ارائه آخرین اقدامات مربوط به مکانیزه کردن انتخابات اقدام کردند و اعضای جلسه همچنین در جریان گزارشی از استعفای نامزدهای نمایندگی مجلس دهم از مسئولیت خود بر اساس ماده 29 قانون قرار گرفتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *