ماجرای سرقت‌های میلیاردی زن و شوهر خلافکار از اهالی همدان

13:10 - 10 تير 1394
کد خبر: ۵۷۶۲۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئيس پليس آگاهي همدان از دستگيری زن و شوهري سارق پس از به سرقت بردن اشياء با ارزش منزلي معادل يک ميليارد و 250 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.
ماجرای سرقت‌های میلیونی زن و شوهر خلافکار از اهالی همدانسرهنگ رضا زارعي در گفت‎وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، در تشريح جزییات اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد از خانه‌ها در سطح شهر همدان که همگی با شيوه و شگردي خاص صورت می‌گرفت و در آن سارقان اقدام به سرقت طلاجات، وجه نقد و اشياء كم حجم و با ارزش می‌کردند، رسيدگي به اين موضوع در دستور کار ماموران اداره عمليات ويژه پليس آگاهي همدان قرار گرفت.

رئيس پليس آگاهي همدان افزود: كارآگاهان با بررسي سوابق و پرونده هاي موجود، شناسايي جغرافياي جرم همچنین شيوه و شگرد سرقت ها و تجزيه و تحليل اطلاعات، اقدامات خود را از در زمینه كنترل مجرمان سابقه دار و حرفه اي آغاز کردند، علاوه بر این اكيپ هاي گشت نامحسوس در ساعات وقوع سرقت ها به جغرافياي جرم اعزام شدند.

اين مقام انتظامي در ادامه بيان کرد: در ادامه تحقيقات پليس، يک زوج جوان شناسايي شده که پس از هماهنگي با مقام قضائي هر 2نفر طي يک اقدام پليسي دستگير شدند.

سرهنگ زارعي تصریح کرد: در تحقيقات تكميلي، هر 2 مظنون که چاره اي جز بيان واقعيت نداشتند لب به اعتراف گشودند و در اظهارات خود به سرقتي معادل يک ميليارد و 250 ميليون ريال معترف شدند.

رئيس پليس آگاهي همدان در خاتمه با اشاره به اين مطلب که هر 2 متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي اعزام و از آن طريق روانه زندان شدند، بيان کرد: تحقيقات پليس جهت شناسايي ساير سارقان و كشف ديگر سرقت هاي منزل همچنان ادامه دارد.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *