سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید صدر تهران معرفی شد

13:44 - 10 تير 1394
کد خبر: ۵۷۶۴۳
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: در مراسمی با حضور رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران و معاونین قضایی، سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید صدر تهران معرفی شد.
معرفی سرپرست جدید مجتمع قضایی حضرت ولیعصر(عج) تهرانبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، در مراسمی با حضور رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران و معاونین قضایی، سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید صدر تهران معرفی و از زحمات ایرج منصوری در طول زمان تصدی این مجتمع تقدیر به عمل آمد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در این مراسم با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان تصریح کرد: ماه رمضان ماه فرصت است، فرصت آشتی بیشتر با خدا، فرصت آشتی با بندگان خدا، فرصت نظم و برنامه ریزی در زندگی و فرصت تقویت اراده است.

پوریانی گفت: فرصت‌های فراوانی در این ماه برای مومنین فراهم می‌شود، فرصت تلاوت قرآن آنقدر مهم است که پیامبر(ص) می‌فرماید هر کس یک آیه در این ماه تلاوت کند، ثوابش با یک ختم قرآن برابر است. در این ماه روزه داران در توجه بیشتری به قران و تلاوت آن دارند که خود قرآن می‌گوید من داروی تمام بیماری‌های روحی، اجتماعی و ناهنجاری‌های درون جامعه هستم.

وی در ادامه افزود: قضاوت در دستگاه قضایی یک امر خطیر است که با مشکلات فراوانی در تحقق عدالت مواجه است که می‌بایست با رعایت تقوی و بهره‌گیری از علوم روز در جهت ستاندن حقوق مظلومان تلاش کنند.

پوریانی شاخصه‌های یک مدیر خوب در نظام اسلامی و در دستگاه قضایی را برشمرد و گفت: آگاهی از شرایط موجود و استفاده از تجارب دیگران به همراه مشورت کردن و اخلاق نیکو را می بایست مدیر نظام اسلامی مد نظر قرار دهد.

وی با اشاره به رفت و آمدها مدیران در نظام اسلامی، ابراز امیدواری کرد: این جابجایی ها و انتصابات بایستی زمینه خدمت‌رسانی به مردم را بهتر کند و کسانی که منصوب می‌شوند ضمن توجه به منویات مقام معظم رهبری و  سیاست‌های عالی قوه قضائیه در تحقق هدف اصلی که همان برقراری عدالت است تلاش کنند.

در ابتدای این مراسم ایرج منصوری گزارشی از عملکرد خود در طول تصدی سرپرست مجتمع قضایی شهید صدر ارائه و  در ادامه نیز ابوالقاسم خانزاده  بعنوان معاون قضائی رئیس کل و سرپرست این مجتمع قضایی معرفی شد.

خانزاده سرپرست جدید این مجتمع  پس از دریافت ابلاغ خود گفت: امیدوارم بتوانم با همکاری قضات و همکاران مجتمع قضائی حضرت شهید صدر  نسبت به حرکت در جهت اهداف عالیه قوه قضائیه در پیشبرد عدالت گامهای بزرگی را برداریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *