سرقت با خودرو‌های کرایه‌ای

12:03 - 12 تير 1394
کد خبر: ۵۷۶۶۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئيس پليس آگاهي خراسان جنوبي از دستگيري زوج سارق در شهرستان بيرجند خبر داد.
سرقت با خودرو‌های کرایه‌ای!سرهنگ پرويز عرب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، در تشريح جزییات اين خبر گفت: با وقوع سرقت هاي سريالي از منازل در يکي از شهرک هاي شهرستان بيرجند و سرقت لوازم خانگي، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان شعبه مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود:کارآگاهان با بهره گيري ازاقدامات پليسي دريافتند که سارقان با خودروهاي کرايه اي اقدام به سرقت مي کردند.

سرهنگ عرب زاده تصریح کرد: با سرنخ هاي به دست آمده، راننده يک خودرو به عنوان مظنون به پليس آگاهي احضار شد که در بازجويي هاي پليس اظهار کرد خودروي وي را زوجي جوان به صورت کرايه اي در اختيار داشتند که پس از هر سرقتي که انجام مي دادند در خيابان ديگر پياده مي شدند.

وي افزود: با بررسي هاي بيشتر مشخص شد سارقان پس از سرقت منازل چند خودرو عوض مي کردند تا به محل سکونت خود برسند  و با این روش سعی می‌کردند توسط پلیس شناسایی نشوند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد:مأموران پس ازشناسايي محل سکونت با هماهنگي مقام قضائي در عمليات ضربتي متهمان را در محل سکونتشان دستگير و به کلانتري منتقل کردند.

سرهنگ عرب زاده خاطر نشان کرد:سارقان به پنج فقره سرقت منزل اعتراف کردند که با تشکيل پرونده قضائي به دادسرا اعزام شدند و اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان مربوطه تحويل داده شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *