شاگردان کواچ از صعود بازماندند/ لهستان و آمریکا در مرحله نهایی

8:36 - 13 تير 1394
کد خبر: ۵۷۹۱۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
خبرگزاری میزان: تیم لهستان با کسب پیروزی برابر آمریکا در دیدار نخست هفته هشتم لیگ جهانی به همراه این تیم به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال صعود کرد.
به گزارش گروه ورزشی ، تیم ملی والیبال ایران شب گذشته به رغم پیروزی سه بر صفر برابر تیم روسیه نتوانست به امتیازات لهستان به عنوان تیم دوم گروه برسد و از صعود به مرحله بعد بازماند.

بر این اساس دو تیم آمریکا و لهستان در حالی در چارچوب هفته هشتم لیگ جهانی به مصاف یکدیگر رفتند که لهستانی‌های میزبان برای نهایی شدن صعودشان به مرحله نهایی لیگ جهانی، تنها به دو امتیاز نیاز داشتند.

ملی پوشان لهستان در این مسابقه سه بر دو برابر آمریکا پیروز شدند و با کسب دو امتیاز جشن صعود و پیروزی گرفتند. این تیم با ۲۲ امتیاز و اطمینان از کسب رتبه دوم جدول گروه B سطح یک به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال که به میزبانی برزیل برگزار می شود، صعود کرد.

تیم ملی والیبال لهستان در ست های اول و سوم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب میهمان خود شد و در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسید و دو امتیاز شیرین کسب کرد.

در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال سه تیم از گروه A سطح یک (برزیل صدرنشین و میزبان مرحله نهایی، ایتالیا و صربستان) دو تیم از گروه B سطح یک (آمریکا و لهستان) و قهرمان مرحله نهایی سطح دو که هفته آینده مشخص می شود، به مصاف یکدیگر می روند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *