رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پول صادرات میگو در جیب دلالان/ میگوی ایرانی همیشه مشتری دارد

11:26 - 13 تير 1394
کد خبر: ۵۷۹۹۳
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان: رئیس اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی تکثیر و پرورش میگو ماهی و آبزیان با بیان اینکه میگوی ایرانی به دلیل کیفیت، همیشه مشتری دارد، گفت: اما پول صادرات میگو ایران در جیب دلالان بوده است.
پول صادرات میگو در جیب دلالان/ میگوی ایرانی همیشه مشتری داردارسلان قاسمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، با اشاره به اینکه خام فروشی، دلالی و ضعف در صادرات از جمله مشکلات و دغدغه پرورش دهندگان میگو در کشور است، گفت: یکی از معضلاتی که در بخش میگوی ایران وجود دارد، ضعف در بازاریابی، واسطه گری و دلالی در این بخش است.

وی ادامه داد: ضعف در چنین مواردی سبب شده تا بخش قابل توجهی از سود میگوی تولیدی به جیب دلالان برود.

قاسمی تصریح کرد: همیشه برای میگو تولیدی ایران مشتری وجود دارد که علت این امر کیفیت بسیار بالای میگوی تولیدی ایران است، میگو ایران در جهان جزو بهترین ها است.

رئیس اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی تکثیر و پرورش میگو ماهی و آبزیان گفت: متاسفانه این محصول نیز مانند نفت خام فروشی می شود و از سوی دیگر صادرکننده در این زمینه نداریم.

وی افزود: با راه اندازی صنایع تبدیلی، صنعت بسته بندی و فرآوری می توان سودآوری در این حوزه را چند برابر کرد.

رئیس اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی تکثیر و پرورش میگو ماهی و آبزیان گفت: با اندکی حمایت دولت و سرمایه گذاری به راحتی می توان سود صادرات میگو را چند برابر کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *