باند زوگیری از پیرمرد‌ها منهدم شد/ ضرب و شتم بی‌رحمانه مرد سالخورده به خاطر نیسان آبی

12:46 - 13 تير 1394
کد خبر: ۵۷۹۹۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: فرمانده انتظامی گنبد كاووس استان گلستان از شناسایی و دستگیری سه نفر از اعضاء باند سرقت به عنف خودرو در این شهرستان خبر داد.

باند زوگیری از پیرمرد‌ها منهدم شد/ ضرب و شتم بی‌رحمانه مرد سالخورده به خاطر نیسان آبیسرهنگ محمد علی عسگری در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی میزان، اظهار کرد: چهاردهم اردیبهشت‌ماه امسال مردی 70 ساله با سر و صورتی خونی و به طور كامل بیهوش در حاشیه راه یكی از روستاهای گنبد كاووس توسط فردی از اهالی مشاهده و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی گنبد كاووس استان گلستان افزود: پس از اطلاع از این حادثه ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع به بیمارستان اعزام و در بازرسی لباس همراه هویت مصدوم شناسایی شد.

این مقام انتظامی همچنین گفت: پس از برقراری ارتباط با خانواده مصدوم مشخص شد، وی راننده وانت نیسان باربری بوده كه شب گذشته در پی یك تماس تلفنی با 2 نفر ناشناس از خانه خارج شده بود.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با پلیس آگاهی استان ریز مكالمات فرد مصدوم استخراج و در همین راستا فردی مظنون شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی گنبد كاووس تصریح كرد: با ارائه مدارك و شواهد از سوی پلیس آگاهی، متهم به ضرب و شتم راننده خودرو و سرقت وانت نیسان با همكاری برادر و دوستش اعتراف كرد.

سرهنگ عسگری ابراز کرد: با تلاش ماموران آگاهی همدستان وی نیز دستگیر و در تحقیقات به‌عمل آمده اعتراف كردند دارای یك وانت نیسان مدل پایین بوده و قصد داشتند با سرقت وانت نیسان مدل بالا قطعات خودروی اسقاطی را روی خودروی جدید بگذارند.

این مقام انتظامی ادامه داد: بنابراین متهمان پس از كشاندن راننده به محل ملاقات به بهانه كرایه دربستی در میانه راه با همكاری هم و ضرب و شتم راننده، اقدام به سرقت خودرو وی كردند.

فرمانده انتظامی گنبد كاووس خاطر نشان کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی خودروی مورد نظر در یك كارگاه نجاری كشف و متهمان پس اعتراف چندین مورد سرقت، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


انتهای پیام/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *