غربی‌ها با یک تصمیم درست زمینه را برای انجام توافق فراهم کنند/ نگران زمان مذاکرات نیستیم

14:31 - 13 تير 1394
کد خبر: ۵۸۰۵۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ما نگران زمان مذاکرات نیستیم، تاکیدکرد: مذاکرات به مرحله حساسی رسیده و این بار نوبت غربی‌ها است که با یک تصمیم درست زمینه را برای انجام توافق فراهم کنند.
غربی‌ها می‌توانند با یک تصمیم درست زمینه را برای انجام توافق فراهم کنند/ ما نگران زمان مذاکرات نیستیمسید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان با اظهار بی‌اطلاعی از خبر عقب‌نشینی غرب برای بازدید از مراکز نظامی ایران طی مذاکرات هسته‌ای، در ارزیابی روند مذاکرات اظهار کرد: ما در مذاکرات به یک مرحله حساس رسیده‌ایم که غربی‌ها باید بین زیاده‌خواهی برای عدم لغو تحریم‌ها و تقاضا به منظور بازرسی‌های غیرمتعارف از یک سو و رسیدن به توافق از سوی دیگر یکی را انتخاب کنند.

وی افزود: موارد فوق‌الذکر که از سوی غربی‌ها به عنوان شرط مطرح شده‌اند عبور از خط قرمزهای ما بوده که به هیچ عنوان امکانپذیر نیست بنابراین در این مرحله غربی‌ها باید دست به انتخاب مهم بزنند تا توافق حاصل شود در غیر این صورت توافقی صورت نخواهد گرفت.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس  تصریح کرد: ما پای میز مذاکرات نرفته‌ایم که به هر قیمتی به توافق برسیم ضمن اینکه تاکنون به تعهدات خود پایبند بوده‌ایم و همکاری‌های لازم را انجام داده‌ایم و اینبار نوبت غربی‌ها است که با یک تصمیم درست زمینه را برای انجام توافق فراهم کنند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما نگران زمان مذاکرات نیستیم و زمان باعث نمی‌شود که ما از اصول خود عدول کنیم و اگر آمریکایی‌ها روی همین مواضع خود پافشاری کنند به طور قطع توافقی صورت نخواهد گرفت.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *