طرح های برتر برای برپایی افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک گردآوری می شود

11:55 - 14 تير 1394
کد خبر: ۵۸۲۲۴
خبرگزاری میزان: بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان طی فراخوانی از هنرمندان تئاتر دعوت کرده تا طرح های پیشنهادی خود را برای برگزاری آیین افتتاحیه و اختتامیه به دبیرخانه ارسال کنند.
به گزارش گروه فرهنگی ، مجید فروتن معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این باره گفت: امسال برای اولین بار با انتشار فراخوانی از هنرمندان تئاتر دعوت شد تا طرح‌های پیشنهادی خود را برای برگزاری آیین افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند تا از میان طرح‌های پیشنهادی، بهترین طرح انتخاب و اجرا شود.

وی با اشاره به این که افتتاحیه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 10 مهرماه با حضور کودکان و خانواده‌ها در فضای باز شهربازی رنگین کمان برگزار می‌شود گفت: از این رو مهلت ارسال طرح‌های پیشنهادی برای آیین افتتاحیه نیز تا پایان تیرماه تمدید شده است. این فراخوان شامل طرح های پیشنهادی برای مراسم اختتامیه نیز می شود و علاقه مندان می توانند پیشنهاد های خود را برای مراسم پایانی جشنواره تا پایان تیر به دبیرخانه ارسال کنند.
 
 مدیر اجرایی جشنواره در شهر همدان از افزایش 40 درصدی آثار رسیده به بخش های خیابانی و خردسال خبر داده و یادآوری کرد: دیگر بخش‌های این جشنواره تا آخر تیر ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. مهلت ارسال طرح‌های پوستر این جشنواره نیز تا دوم مردادماه است.

بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در هشت بخش  مسابقه تئاتر کودک، مسابقه تئاتر نوجوان، تئاتر خیابانی و نمایش نامه نویسی ، تئاتر بین‌الملل، تئاتر خردسال، تئاتر دانش آموزی و کارگاه‌های تخصصی از 10 تا 15 مهر ماه 1394 با دبیری شهرام کرمی در استان همدان برگزار می شود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *