نگاه مسئولین تصمیم‌ساز را نسبت به علل و ریشه‌ها هدایت کنید

18:17 - 14 تير 1394
کد خبر: ۵۸۳۱۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیس و معاونان سازمان بهزیستی توصیه کرد که در موارد حساس نگاه مسئولین تصمیم ساز را نسبت به علل و ریشه ها هدایت کرده و از آنها کمک بخواهند.
به گزارش ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه 14 تیرماه در دیدار با رئیس و معاونان سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: کار بهزیستی بسیار متنوع و حوزه آن گسترده است و مأموریت های زیادی بر دوش دارد و برای انجام این مأموریت ها نیازمند تخصص های مختلف است.

وی افزود: سازمان بهزیستی برای آنکه بتواند به خوبی از عهده مسئولیت های خود برآید نیازمند استفاده از ظرفیت های مردمی است.

لاریجانی با تأکید بر رفع هر چه سریع‌تر ریشه های به وجود آورنده آسیب ها و معضلات اجتماعی تصریح کرد: حاکیمت باید به این سازمان نگاه حمایتی داشته باشد زیرا برای رفع علل برخی از آسیب ها نیازمند تلاش کلیه مسئولین در سطح کشور هستیم.

وی به رئیس و معاونان سازمان بهزیستی توصیه کرد که در موارد حساس نگاه مسئولین تصمیم ساز را نسبت به علل و ریشه ها هدایت کرده و از آنها کمک بخواهید.

رئیس مجلس ضمن حمایت از طرح توانبخشی مبتنی بر خانواده اظهار داشت: کانون خانواده گرم ترین و صمیمانه ترین مکان برای افراد سالمند و معلول است و اینکه سازمان بهزیستی توانسته است در این طرح موفق عمل کند جای بسی خوشحالی است و امیدواریم که بتوانید از ظرفیت های مردمی بیش از پیش استفاده کنید.

وی در ادامه تصریح کرد: دو موضوع مواد مخدر و بیماری ایدز از آسیب های اجتماعی زیانباری است که باید جلوی رشد آن به سرعت گرفته شود و نیاز است که رسانه ملی در این امر به کمک سازمان بهزیستی بیاید و همچنین لازم است که در کتابهای درسی آموزش های لازم در این خصوص گنجانده شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *