زورگیری از لاغر‌ها زیر پل‌های متروکه/ پلیس: شگرد متهم برای فرار بی‌فایده بود

10:33 - 15 تير 1394
کد خبر: ۵۸۳۳۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: پسر شروی که افراد ضعیف را طعمه زورگیری خود می‌کرد،‌ پس از روز‌ها فرار از دست پلیس سرانجام دستگیر شد.
زورگیری از لاغر‌ها زیر پل‌های متروکه/ پلیس: شگرد متهم برای فرار بی‌فایده بود
سرهنگ سید احمد خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار  اجتماعی میزان درباره خبر دستگیری پسر شروری که تحت عنوان مسافر کش دست به زورگیری می‌زد، اظهار کرد: سوم تیرماه امسال ماموران پلیس از وقوع چندین فقره  زورگیری توسط پسری شرور در اطراف شهر اراک مطلع شدند و به سرعت با تشکیل گروه ویژه موضوع را مورد بررسی قرار دادند.
 
به گفته وی این فرد شرور با سوار کردن افراد ضعیف یا سالخورده در موقعیتی مناسب با چاقو به سمت قربانیان خود حمله ور می‌شد و با تهدید اموال با ارزش آنان سرقت می کرد.
 
این مقام مسئول انتظامی درباره شگرد خاص این متهم در زورگیری‌هایش اعلام کرد: این پسر شرور با برداشتن پلاک عقب خودریش برای اینکه مالباختگان را جهت شناسایی ناکام بگذارد، تصور می‌کرد هیچگاه توسط پلیس دستگیر نخواهد شد. 
 
سرهنگ خسروی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس آگاهی این استان با تحقیقات فنی و اطلاعاتی متهم را شناسایی و دستگیر کردند و هم اکنون وی با اعتراف چندین مورد زورگیری از شهروندان در اطراف شهر و زیر پل ‌های متروکه در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.




رشید
|
-
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
0
0
در صورتیکه قرمایشات اقای محسنی اژه ای در مورد زورگیران چه باسلاح سرد وگرم مد نظر قرار گیرد شاهد اینگونه موارد زور گیری نخواهیم بود
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *