کمک 450 میلیونی خیر شیرازی برای آزادی 13 زندانی غیرعمد

18:10 - 22 تير 1394
کد خبر: ۵۹۷۱۹
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: خیر شیرازی با کمک 450 میلیون ریالی زمینه آزادی 13 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد زندان‌های استان فارس را فراهم کرد.
به گزارش به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، مدیرعامل ستاددیه شعبه استان فارس نیز در این خصوص اظهار کرد: برخی از افراد آبرومند و متدین جامعه به دلیل بدهی ناخواسته و جرائم غیرعمد راهی حبس می‌شوند که حمایت خیران از این افراد موجب رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه و کاهش جمعیت زندان‌ها شده و در یک نگاه کلی به اقتدار بیشتر نظام می‌انجامد.

سید رضا اسکندری افزود: کمک‌های معنوی و نقدی خیران خداجو در راستای آزادی زندانیان نیازمند بیانگر درک درست مردم از جامعه اجتماعی و فرهنگ دینی و حس انسان‌دوستی مردم ولایت مدار ایران اسلامی و استان فارس است.

وی با اشاره به اینکه استان فارس در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در سطح کشور رتبه خوبی را به خود اختصاص داده، تصریح کرد: علی‌رغم این عملکرد اما هم اکنون تعداد 1073 زندانی جرایم غیرعمد در سطح زندانهای استان تحمل کیفر می‌کنند که مبلغ بدهی این زندانیان بالغ بر 2310 میلیارد ریال است.

«منوچهر معارف» خیر نوع‌دوست استان فارس نیز با حضور در ستاد دیه شعبه این استان تأکیدات اسلامی را در زمینه دستگیری از نیازمندان علت اصلی اقدام خود اعلام کرد و افزود: به خاطر شادی خانواده این مددجویان و قداستی که این امر معنوی دارد، به یاری شهروندانی پرداختم که بدون سوء نیت مجرمانه محکوم به حبس هستند.

وی تمکن مالی و ثروت اقتصادی را نعمت و امانت الهی در نزد افراد دانست و گفت: توفیق فراهم کردن زمینه شادی در جمع یک خانواده زندانی نیازمند به ‌ویژه در ایام ماه مبارک رمضان ارزش والایی دارد که جهت این نعمت بزرگ خداوند را شاکرم.


 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *