حادثه سرزمین منا بی‌کفایتی آل سعود را ثابت کرد

23:40 - 03 مهر 1394
کد خبر: ۸۰۳۱۱
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-امام جمعه زاهدان گفت: حادثه سرزمین منا بی‌کفایتی آل سعود را ثابت کرد.
حادثه سرزمین منا بی‌کفایتی آل سعود را ثابت کرد

به گزارش ، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان در مصلای قدس این شهر ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: اگر دفاع در مکتب اسلام نبود، نمادی از ارزش‌ها باقی نمی‎ماند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: دفاع مقدس هویت و اقتدار ایرانی و اسلامی را در جهان اثبات کرده و باعث شده تا جمهوری اسلامی ایران به قدرتی محکم و استوار در جهان تبدیل شود.

این مسئول با بیان اینکه دفاع مقدس نقش مهمی در حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی داشت، تاکید کرد: شرایط امروز جمهوری اسلامی ایران به مراتب سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است، زیرا امروز دشمن به صورت جنگ نرم وارد شده و شناخت آن بسیار دشوار است.

وی بر افزایش بصیرت و آگاهی مردم در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن تاکید و مرور دوران دفاع مقدس را سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید دانست.

امام جمعه زاهدان با اشاره به حادثه‌ای که روز عید سعید قربان در سرزمین منا رخ داد، بیان کرد: این مصیبت بسیار بزرگ و فاجعه عظیمی برای اسلام و مسلمانان است که به مسلمانان جهان به ویژه داغدیدگان هموطنان عزیزمان تسلیت می‎گوییم.

سلیمانی افزود: حادثه سقوط جرثقیل و این حادثه، همه و همه بی‌تدبیری و بی‌کفایتی مسئولان عربستان را نشان می‌دهد.

وی کشتار مسلمانان در یمن را محکوم و بر اتحاد و وحدت مسلمان در مقابل استکبار و دشمنان اسلام و قرآن تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: مسئولیت این حادثه دلخراش با دولت آل سعود است و باید پاسخگوی این حوادث و رخدادهایی که امسال برای حجاج رخ داده است، باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *