امنیت لازمه توسعه و پیشرفت است

16:51 - 04 مهر 1394
کد خبر: ۸۰۷۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه امنیت لازمه توسعه و پیشرفت است و بدون آن توسعه بی معنی است، گفت: حاضر هستیم در موضوع سرمایه‌گذاری پیش‌قدیم شویم و با کمک مجموعه دستگاه اجرایی و سایر دستگاه‌های استان حاشیه امنی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کنیم.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان البرز، احمد فاضلیان در دیدار با سید حمید طهایی استاندار البرز با اشاره به شرایط نامناسب استان البرز در زمینه فضا و کادر اداری و اقدامات انجام شده در دادگستری استان افزود : تلاش می کنیم تا پایان سال از 60 درصد کمبود فضای اداری، حداقل  40 درصد آن را برطرف کنیم.

وی تقویت دستگاه قضایی را به نفع همه دستگاه ها دانست و گفت: امیدواریم از برکات سفر رئیس جمهور به البرز بهره مند شویم و بتوانیم بخشی از کمبود فضای اداری در مرکز استان و شهرستان ها را برطرف کنیم.

استاندار البرز نیز با اشاره به اینکه استان البرز با وجود رشد بالای جمعیت البرز از کمبود بودجه رنج می‌برد از پیگیری خود در این زمینه و دستور ویژه معاون رئیس جمهور برای تخصیص اعتبارات ویژه به استان در بودجه سالی آتی خبر داد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *