دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان فارس در مسجد امام رضا(ع)

20:30 - 04 مهر 1394
کد خبر: ۸۰۷۹۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان فارس و جمعی از قضات و حقوقدانان بسیجی استان در راستای بررسی مشکلات در مسجد حضرت امام رضا (ع) علی ابن حمزه با مردم ملاقات خواهند داشت.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس در این دیدار که به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد؛ آغاز یک دوره از برنامه های مدون ارائه مشاوره های قضایی اعضای بسیج حقوقدانان استان در مساجد شیراز است که هر هفته با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ، معاونت پیشگیری از وقوع جرم و سازمان بسیج حقوقدانان استان برگزار خواهد شد.

این گزارش حاکی است در آغاز این برنامه‌ها یک شنبه 5 مهرماه 94 بعد از نماز مغرب و عشاء، رئیس کل دادگستری استان و رئیس شورای عالی بسیج حقوق دانان استان و جمعی از مسئولان قضایی و حقوقدانان بسیجی در مسجد امام رضا (ع) علی ابن حمزه (ع) به بررسی مشکلات قضایی و ارائه مشاوره حقوقی به مردم می پردازند.

گفتنی است دیدارهای مردمی رییس کل دادگستری استان فارس روزهای سه شنبه هر هفته نیز با هماهنگی دفتر حوزه ریاست دادگستری استان در دفتر کل دادگستری استان برگزار می شود که این هفته نیز همزمان با روزهای پایانی هفته دفاع مقدس مشکلات قضایی ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا برگزار خواهد شد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *