تصمیم گیری در مورد چگونگی استقبال، انتقال و دفن « شهدا منا » تا عصر امروز

12:06 - 06 مهر 1394
کد خبر: ۸۱۴۷۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- دبیر شور ای اطلاع رسانی استانداری تهران با اعلام این خبر که تصمیم گیری های لازم در ارتباط با استقبال، انتقال و دفن « شهدا منا » با حضور تمام دستگاه های ذی ربط تا عصر امروز انجام می شود، عنوان کرد: روز گذشته جلسه ای در استانداری و امروز نیز جلسه ای در فرودگاه به منظور انجام هماهنگی های لازم برگزار شده است.
تصمیم گیری در مورد چگونگی استقبال، انتقال و دفن « شهدا منا » تا عصر امروزپیام برازجانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی با اشاره به اینکه دستگاه های مرتبط درارتباط با استقبال، خاکسپاری یا انتقال « شهدا منا » پس از ورود به کشور نظرهای متفاوتی در ارتباط با شیوه برگزاری مراسم درخور برای این عزیزان دارند، تأکید کرد: روز گذشته در مکان استانداری تهران جلسه ای برگزار شد وامروز نیز چند جلسه در نقاط مختلف برگزار می شود.

وی با اشاره به این که یکی از این جلسات تا کنون در فرودگاه برگزار شده است، ادامه داد: دستگاه های ذیربط همگی در این جلسات حضور دارند و نظر خود را برای جمع بندی نهایی ارائه می دهند.

دبیر شور ای اطلاع رسانی استانداری تهران با بیان اینکه عصر امروز6 مهر تصمیم نهایی در ارتباط با چگونگی برگزاری مراسم و ارائه خدمات برای استقبال و دفن این عزیزان انجام می شود، اظهار کرد: با توجه به حضور رئیس جمهور در این مراسم نیاز است جمع بندی های لازم حتماَ تا عصر امروز انجام شود.

برازجانی با تأکید بر این که مسئولیت اصلی انتقال و دفن شهدا منا بر عهده سازمان متولی یعنی سازمان حج و زیارت است، خاطر نشان کرد: لذا سایر نهادها و سازمان ها همانند شهرداری تهران که پیشنهاد همکاری ارائه داده اند باید هماهنگی های لازم را با این سازمان انجام دهند و در صورت برگزاری مراسم ترحیم برای این عزیزان قطعا هماهنگی های لازم با حضور شهرداری تهران نیز انجام می شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی استانداری تهران در پایان با اشاره به اینکه هماهنگی های لازم برای استقبال و دفن این شهدا در استانداری تهران انجام شده و می شود، اظهار کرد: شورای تأمین استان همانند هر مراسم بزرگ و ملی که تاکنون وجود داشته است اقدامات لازم را در این مورد نیز انجام می دهد زیرا موضوع تشریفات تنها یک بعد از مراسم مورد نظر است و انجام هماهنگی های امنیتی و انتظامی موضوع مهمی است که ما و تمام دستگاه های ذیربط توجه کافی به آن داریم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *