کتاب "برجام دروازه نفوذ" رونمایی شد

23:40 - 07 مهر 1394
کد خبر: ۸۱۹۳۴
دسته بندی: سیاست
خبرگزاری میزان- مراسم رونمایی از کتاب "برجام دروازه نفوذ" در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد.
به گزارش مراسم رونمایی از کتاب "برجام دروازه نفوذ" امروز سه‌شنبه در سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور برگزار شد.

در ابتدای این مراسم داود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی به بیان اولویت‌های بسیج دانشجویی در سال تحصیلی جدید پرداخت.

وی با عرض تسلیت به دلیل فاجعه رخ داده در مراسم حج امسال، مسئولیت‌پذیری حاکمان عربستان را خواستار شد و گفت: بسیج دانشجویی درخواست خود را به دولت برای دادن مجوز تجمع به دولت ارائه داده، اما متأسفانه این مجوز صادر نشده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با تأکید بر اهمیت پدیده نفوذ، افزود: ما در بسیج دانشجویی اولین گام را شناخت ابعاد این پدیده پیچیده دانسته و اقدامات خوبی برای شناخت آن انجام شده است. یکی از اقدامات صورت گرفته بررسی دقیق توافق‌نامه جامع «برجام» است که در معاونت علمی انجام شده است.

گودرزی افزود: کتاب "برجام دروازه نفوذ" نتیجه این بررسی‌هاست.

در ادامه مسئول بسیج دانشجویی به بیان ایرادات برجام پرداخت و با اشاره به استثنا شدن ایران در عرصه بین‌الملل با قبول توافق‌نامه گفت: متأسفانه تحریم‌ها که قرار بود لغو شود در برجام لغو نشده و ساختار تحریم‌ها باقی می‌ماند.

در ادامه مراسم محمد شریف قیصری مسئول کارگروه «برجام» معاونت علمی بسیج دانشجویی به تشریح اقدامات صورت گرفته در تیم پژوهشی پرداخت.

وی با انتقاد از فضای ایجاد شده علیه کار کارشناسی پیرامون برجام گفت: جریان رسانه‌ای خاص فضای سنگینی علیه فعالیت‌های کارشناسی و انتقادی شکل داده که عرصه را بر بیان حرف‌های کارشناسی تنگ کرده است.

مسئول کارگروه «برجام» معاونت علمی بسیج دانشجویی افزود: ما این کتاب را به تمامی اعضای شورای عالی امنیت ملی، رئیس جمهور، وزارت خارجه و اعضای کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی ارسال خواهیم کرد و این کتاب به صورت نمادین به حجت‌الاسلام عمارلو که از دیروز با خانواده خود در مقابل مجلس در اعتراض به روند بررسی برجام متحصن شده است، اهدا خواهد شد.


انتهای‌ پیام/​


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *