فائزه هاشمی: بابا گفت تو آبروی من رو آنجا بردی!

11:38 - 10 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۴۸۹۰
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان- وی درباره خاطراتش از مدرسه رفتن می‌گوید که نمره دینی‌اش ــ‌4‌ــ بوده و همین امر باعث شده است که "حرص" آیت آلله هاشمی رفسنجانی در بیاید.
واکنش خطرناک فائزه بعد از ازدواج مجدد آیت الله هاشمی/ آیا فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از موقعیتش سواستفاده می کند؟به گزارش گروه سیاسی میزان، فائزه هاشمی رفسنجانی که طی ماههای اخیر چندین مصاحبه با سایتهای خبری تابلودار ضد انقلاب در خارج از کشور داشته است اینبار با یک روزنامه داخل کشور به مصاحبه نشسته است در این گفتگو و در پاسخ به سؤالی مبنی بر "اگر پدرتان (آیت‌الله هاشمی) بخواهند دوباره تجدید فراش کنند، شما چه عکس‌العملی نشان می‌دهید؟" گفته است: اولاً که ایشان چنین کاری نمی‌کنند و هیچ‌وقت هم خوشبختانه دنبال چنین چیزهایی نبوده‌اند، اما حتماً عکس‌العمل‌مان چیز خوبی نخواهد بود! حتی ممکن است "خطرناک" هم باشد!

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره خاطراتش از مدرسه رفتن می‌گوید که نمره دینی‌اش ــ‌4‌ــ بوده و همین امر باعث شده است که "حرص" آیت آلله هاشمی رفسنجانی در بیاید. فائزه هاشمی می‌گوید: بابا حرصش گرفت: "حالا چرا نمره دینی‌ات 4 شد؟! ریاضی را 4 می‌شدی! تو آبروی من را آنجا بردی!" بالاخره همه آنجا مرا می‌شناختند و می‌دانستند دختر آقای هاشمی‌ام.

فائزه هاشمی در پاسخ به این سؤال "چقدر از  موقعیت‌تان سوءاستفاده کرده‌اید؟"، ابتدا این‌گونه پاسخ می‌دهد: معمولاً سوءاستفاده نکرده‌ام. با این حال وی در ادامه می‌گوید: یکی دو باری که مأموران راهنمایی و رانندگی (به‌علت تخلف رانندگی) گیر داده بودند ماشینم را توقیف کنند، این‌طور مواقع خودم را معرفی کرده‌ام تا ماشین توقیف نشود!

وی در بخش دیگری از اظهارات خود درباره عفت مرعشی (همسر آیت‌الله هاشمی و مادر فائزه) می‌گوید که خیلی از ویژگی‌هایش به مادرش رفته و ارث و ژن ایشان به وی رسیده است.

فائزه هاشمی همچنین در پاسخ به این سؤال "شما دست بزن هم دارید؟" می‌گوید: گاهی آره! خیلی کم البته.

دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی می‌گوید در  انتخابات مجلس ششم که رأی نیاورد، "دلگیر" شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *