تانک پیشرفته کرار وارد چرخه دفاعی شد/ خرید T۹۰ روسی منتفی نشده است

11:17 - 25 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۵۰۷۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امسال نزاجا رزمایشی ندارد، گفت: خرید تانک تی ۹۰ منتفی شده و تانک کرار نیز وارد چرخه دفاعی کشور شده است.
تانک پیشرفته کرار وارد چرخه دفاعی شد/ خرید T۹۰ روسی منتفی نشده استبه گزارش گروه سیاسی ، امیر کیومرث حیدری جانشین نیروی زمینی ارتش امروز در حاشیه همایش طب رزم در جنگ آینده، در خصوص برگزاری رزمایش‌های آتی نزاجا گفت: رزمایشی نداریم اما رزمایش‌های امنیت در دستور کار است که در سال آینده برگزار خواهد شد.

وی افزود: ان شاءالله در رژه 29 فروردین دستاوردهایی را رونمایی خواهیم کرد؛ این دستاوردها در حوزه جنگ‌های نیابتی، تجهیزات انفرادی و ضد ادوات زرهی خواهد بود.

جانشین نیروی زمینی ارتش در خصوص خصوصیات تانک کرار با بیان اینکه این تانک ویژگی‌های بسیار زیادی دارد عنوان کرد: ذوالفقار تا حدود زیادی به کرار شباهت دارد؛ کرار از فناوری‌های نوینی برخوردار بوده و اکنون وارد چرخه دفاعی شده است.

امیر حیدری در پاسخ به این سوال که با توجه به تولید تانک کرار آیا خرید تی 90 از روسیه منتفی شده است یا خیر اظهار داشت: این موضوع منتفی نشده اما ما دستور خرید مطلق تجهیزات را نداریم بلکه هدف ما این است فناوری‌ها را وارد کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *