مردم امور خارج از شئونات مهد کودک‌ها را گزارش کنند/ ضرب و شتم کودکان در مهد بسیار نادر است

10:08 - 01 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۲۲۱۹
فرید گفت: شهروندان می توانند هر گونه تخلف مهدهای کودک را به سامانه ارتباطی این سازمان اطلاع دهند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، تخلف های مختلف از رعایت نکردن شئونات اسلامی در مهدهای کودک گرفته تا افزایش شهریه و اخذ پول های خارج از ضوابط از خانواده ها از جمله تخلف‌های برخی از مهدهای کودک در سراسر کشور به حساب می آید.

برای جلوگیری از هرگونه تخلف در مهدهای کودک، سازمان بهزیستی کشور تمهیداتی را اندیشیده است.

حبیب‌الله مسعودی فرید، معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در رابطه با چگونگی اطلاع رسانی تخلف ها به سازمان بهزیستی کشور به خبرنگار گفت: پیش از این سامانه ای برای اعلام گزارش خانواده ها به سازمان بهزیستی کشور معرفی شده بود.

وی افزود: خانواده ها می توانند تخلف صورت گرفته شده در یک مهدکودک را به سامانه ارتباطی «۳۰۰۰۰۱۲۳۳۳» اطلاع داده و گزارش را در یک پیامک برای سازمان بهزیستی کشور ارسال کنند.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به نظارت سازمان بهزیستی بر عملکرد مهدهای کودک خاطرنشان کرد: در زمان های مقرر، بازرس های سازمان بهزیستی کشور وضعیت مهدهای کودک را گزارش داده و در این رابطه اطلاعات دقیق حاصل می شود.

مسعودی فرید با تاکید بر اینکه تخلف هایی همچون ضرب و شتم کودکان در مهدهای کودک بسیار نادر است اظهارکرد: سازمان بهزیستی کشور به شدت با هر گونه تخلف این چنینی برخورد کرده و اجازه نمی دهیم حقوق کودکان و خانواده های آنها تضییع شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *