رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تکلیف پیاده راه 17 شهریور مشخص می شود/ ارائه برنامه شهرداری به شورا

8:16 - 01 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۲۳۵۳
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: باز شدن بخشی از پیاده راه 17 شهریور نهایی شده و تکلیف این پیاده راه به زودی مشخص می شود.
ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: قرار شده شهرداری تهران برنامه جامع خود در رابطه با پیاده راه 17 شهریور را به شورای شهر تهران ارائه کند.

وی افزود: بخشی از خیابان های اطراف پیاده راه 17 شهریور گشایش خواهد یافت و امیدوار هستیم با این کار تا حدودی مشکل ساکنان این منطقه برطرف شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نارضایتی مغازه داران ساکن در محدوده 17 شهریور از اعمال تغییرات شهرداری اظهارکرد: مغازه دارها پس از تغییر و تحولات ایجاد شده از سوی شهرداری تهران به شدت از وضعیت به وجود آمده ابراز نارضایتی کرده و ما نیز به عنوان نماینده مردم در پارلمان شهری در قبال آنها مسئول هستیم.

قناعتی در خصوص اقدامات اخیر شهرداری در راستای تبدیل پیاده راه 17 شهریور به یک راسته خاص برای فروش پوشاک نوجوانان خاطرنشان کرد: روش های این چنینی چندان موفقیت آمیز نخواهد بود و پیش از این نیز با برگزای نمایشگاه های مختلف، شهرداری سعی کرده بود مشکل این پیاده راه را برطرف کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *