نوابغ آمریکایی «شهر دیجیتالی گوگل» را می‌سازند

5:00 - 01 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۲۶۴۴
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
گوگل ساخت شهر اختصاصی دیجیتالی خود را به‌زودی شروع می‌کند.
به گزارش گروه فضای مجازی ، در جای‌جای این شهر دیجیتالی که خیلی هم از به واقعیت پیوستن آن دور نیستیم؛ خودروهای بدون راننده درحرکت‌اند، وای فای مافوق سرعت در همه‌جا یافت می‌شود و از هر نقطه‌ای می‌توانید وصل شده و ادامه زندگی دهید!

کمپانی آلفابت، پدر گوگل، در حال طراحی شهری کاملاً دیجیتالی است که از صفرتا صد آن در بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری توسط گوگل تک و واحد اختصاصی موسوم به Sidewalk Labs صورت گرفته و زیرساخت‌های آن با یک شهر رؤیایی اما واقعی مو نمی‌زند.

این تیم با حضور بیش از 100 متخصص ازجمله «استوارت میلر» مدیر اجرایی Lennar، «آنتونی تانسند» مدیر مرکز تحقیقات Institute of the Future، «بالاجی پرابهاکار» پروفسور استنفورد ، اقتصاددان هاروارد بنام «اد گلاس»، پرسنل کمپانی متعلق به «دن دوکتوروف» قائم‌مقام سابق شهردار نیویورک و شرکت مشاوره‌ای «مک کینزی» در حال مکان‌یابی در اطراف دنور و دیترویت برای آزمایش هستند و البته مناطق متصل به شهر که در آن بتوان خودروهای بدون راننده را بدون دغدغه قانونی حرکت داد، در اولویت انتخاب هستند.

منبع درآمد این نوع شهرک‌ها از بابت فروش زمین و فروش پروژه‌های داخل شهر مانند بخش ترمینال مسافری و ... تأمین خواهد شد.


/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *