دستبند کافئین، جایگزینی مناسب برای نوشیدن قهوه‌ و چای + تصاویر

0:00 - 01 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۲۶۸۷
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
خیلی‌ها صبحشان را بدون نوشیدن یک ماگ قهوه یا یک فنجان چای آغاز نمی‌کنند. اما قهوه را به جز از راه نوشیدن چگونه می‌توان وارد بدن کرد؟
به گزارش گروه فضای مجازی ، قهوه تنها یک نوشیدنی نیست، بلکه برای بعضی آدم‌ها قهوه یا چای یعنی انرژی و انگیزه برای انجام دادن کارهای پیش رو. اگر شما هم چا‌ی‌خور و قهوه‌دوست باشید، حتما روزتان را با کافئین آغاز کرده و در طول روز ماگ‌‌ها و فنجان‌های چای و قهوه را پر و خالی می‌کنید.

کافئین به جز جنبه‌های مثبت و خوبی که دارد، زیان‌هایی هم به بدن می‌رساند. تغییر رنگ دندان‌ها، بوی بد دهان، سردرد و عصبی شدن به‌ خاطر دریافت نکردن کافئین، افزایش وزن ناشی از مصرف شیر و شکر و موارد مشابه، جنبهٔ منفی مصرف نوشیدنی‌های کافئین‌دار را نشان می‌دهد.

بسیارخوب، چه باید کرد؟ قهوه را ترک کنیم؟ چای نخوریم؟ یک فناوری جدید راه جالبی را پیش رو قرار داده است: دستبند کافئین جول (Joule)، راهی موثر برای ورود مستقیم کافئین به بدن! این دستبند که از جنس سیلیکون ساخته شده، می‌تواند کافئین را مستقیم و از راه پوست وارد جریان خون کند.

عملکرد این دستبند شبیه چسب نیکوتین است. به این ترتیب که کافئین به‌ تدریج از راه پوست وارد بدن می‌شود و اثر آن حدود ۴ ساعت پابرجا است. هر چسب، ۶۵ میلی‌گرم کافئین دارد، یعنی حدود یک فنجان متوسط قهوه. به این ترتیب نگران نبود قهوه یا چای نخواهید بود.

سازندگان این دستبند می‌خواهند شما را از دردسر رفتن به کافی‌شاپ و خرید هر روزهٔ قهوه آسوده کنند، مگر این‌ که ترجیح بدهید در کنار استفاده از چسب کافئین، قهوه هم بنوشید!

این محصول اکنون روی سایت Indiegogo عرضه شده و از ماه جولای برای خریداران فرستاده می‌شود. قیمت دستبند جول (Joule) همراه با ۳۰ چسب کافئین ۲۹ دلار است، یعنی بهای هر چسب کافئین، ۱ دلار. وسوسهٔ داشتن دستبند کافئین را احساس می‌کنید؟ به ناکجاآباد سرشار از کافئین خوش آمدید.


/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: کجارو


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *