آزادی ۸۵ نفر مددجو در پی اخذ رضایت شکات با پرداخت ۹ میلیارد ریال از سوی خیرین

0:00 - 01 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۲۸۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ از آزادی ۸۵ نفر مددجو در پی اخذ رضایت شکات با پرداخت ۹ میلیارد ریال از سوی خیرین خبر داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌های استان کشور، فتحی مدیر مجتمع مددکاری را خط مقدم زندانبانی در رفع مشکلات خانوادگی، قضایی و اداری مدجویان عنوان و با اشاره به اهمیت حضور مددکاران در داخل بندها و ارتباط مستقیم با مددجویان این مهم را در کاهش جمعیت کیفری موثر دانست.

مدیر مجتمع با اشاره به اقدامات انجام گرفته واحد مددکاری جهت اخذ رضایت از شکات گفت: در سال ۹۴ باپیگیری های مستمر مددکاران و با پرداخت های مالی جهت آزادی مددجویان توسط خیرین و تشکیل جلسات صلح و سازش ۸۵ نفر از مددجویان با جلب رضایت شکات آزاد گردیدند.

در ادامه مشعلی رییس اداره خدمات اجتماعی مجتمع در زمینه کمک های خیرین گفت: از طریق رایزنی با خیرین استان در سال ۹۴ زمینه آزادی ۸۵ نفر از مددجویان دربند که به دلیل عدم توانایی مالی و پایان محکومیت درزندان بودند فراهم شد.

وی گفت: کل مبلغ بدهی این مددجویان رقمی نزدیک به ۹ میلیارد ریال بود که با تلاش مددکاران و رایزنی های انجام گرفته با شکات با پرداخت ۳ میلیارد ریال رضایت های لازم اخذ شد. شایان ذکر است تعداد ۱۰ نفر از مددجویان نیز توسط واحد مددکاری پس از آزادی جهت اشتغال به خیرین معرفی و مشغول به کار شدند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *