خدمت نظام وظیفه در زندان ها فرصت ارزشمندی برای کسب تجربه و دوری از راه خطاست

1:15 - 01 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۲۸۹۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سرهنگ ایزدخواه گفت: گذراندن خدمت نظام وظیفه در زندان ها فرصت ارزشمندی برای کسب تجربه و دوری از راه خطا است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها ،  سرهنگ ایزد خواه فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان ها با حضور در زندان بندرعباس از اندرزگاه های داخلی ، واحدهای آموزشی و فرهنگی و تربیتی ، بهداشت و  درمان و همه  اماکن مرتبط با یگان حفاظت زندان بازدید و نسبت به اقدامات و وضعیت موجود اعلام رضایت کرد .

سرهنگ ایزدخواه با تمجید از تلاش های  صورت گرفته در ارتقاء و بهبود ساختار فیزیکی و حفاظتی زندان مرکزی اظهار کرد: بخش عمده امنیت و آرامش درون زندان مرهون سالم سازی و بهبود محیط فیزیکی زندان است که این امر در زندان بندرعباس کاملا مشهود است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان های کشور همچنین با حضور صمیمی در جمع سربازان وظیفه از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات آنها در حوزه های مختلف شد .

وی گفت: گذراندن خدمت نظام وظیفه در زندان ها یک نعمت بزرگ و فرصت ارزشمند برای کسب تجربه و دوری از راه خطا و اشتباه است .

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان ها خطاب به سربازان وظیفه افزود: شما در سنین جوانی با عاقبت و سرنوشت کار های خلاف و بزهکارانه آشنا می شوید و فرصت خوبی برای عبرت آموزی از سرنوشت انسان های خاطی را پیش روی خود دارید.

سرهنگ ایزدخواه همچنین با تاکید بر لزوم رعایت نظم و انضباط و  قوانین نظامی ، رعایت نکات امنیتی و حفظ اسرار نظامی محل خدمت در خارج از زندان را ضروری برشمرد و بر هوشیاری پرسنل نظامی زندان ها در مقابل  نفوذ و سوء استفاده افراد فرصت طلب و معاند تاکید کرد .

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *