آزادی ۸۵ نفر مددجو در پی اخذ رضایت شکات

5:00 - 01 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۲۹۳۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
فتحی گفت: در سال ۹۴ باپیگیری های مستمر مددکاران و با پرداخت های مالی جهت آزادی مددجویان توسط خیرین و تشکیل جلسات صلح و سازش ۸۵ نفر از مددجویان با جلب رضایت شکات آزاد گردیدند.
به گزارش گروه حقوقی و قضیی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان تهران، فتحی مدیر مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ، مددکاری را خط مقدم زندانبانی در رفع مشکلات خانوادگی، قضایی و اداری مددجویان عنوان و با اشاره به اهمیت حضور مددکاران در داخل بندها و ارتباط مستقیم با مددجویان این مهم را در کاهش جمعیت کیفری موثر دانست.
مدیر مجتمع ندامتگاه تهران با اشاره به اقدامات انجام گرفته واحد مددکاری جهت اخذ رضایت از شکات گفت: در سال ۹۴ باپیگیری‌های مستمر مددکاران و با پرداخت‌های مالی جهت آزادی مددجویان توسط خیرین و تشکیل جلسات صلح و سازش ۸۵ نفر از مددجویان با جلب رضایت شکات آزاد گردیدند.
در ادامه مشعلی رییس اداره خدمات اجتماعی مجتمع ندامتگاه تهران در زمینه کمک‌های خیرین گفت: از طریق رایزنی با خیرین استان در سال ۹۴ زمینه آزادی ۸۵ نفر از مددجویان دربند که به دلیل عدم توانایی مالی و پایان محکومیت در زندان بودند فراهم شد.
وی گفت: کل مبلغ بدهی این مددجویان رقمی نزدیک به ۹ میلیارد ریال بود که با تلاش مددکاران و رایزنی‌های انجام گرفته با شکات با پرداخت ۳ میلیارد ریال رضایت‌های لازم اخذ شد.
شایان ذکر است تعداد ۱۰ نفر از مددجویان نیز توسط واحد مددکاری پس از آزادی جهت اشتغال به خیرین معرفی و مشغول به کار شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *