۱۰ اصل اساسی برای اهالی سفرهای هوایی + تصاویر

23:55 - 01 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۳۲۰۰
از سفرهای هوایی متنفرید؟ هر چیزی را به هواپیما ترجیح می‌دهید؟ ساعت‌های طولانی و خسته‌ کننده در فرودگاه‌های مختلف اعضابتان را بهم می ریزند؟ فکرش را نکنید! این مقاله، همه چیز را برایتان حل خواهد کرد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، متن زیر را از زبان کریستینا بِک‌هلد (Christina Bechhold)، موسس شرکت سرمایه‌گذاری Empire Angels، می‌خوانید.

باور کنید یا نه، سفرهای هوایی قرار نیست حتما زجرآور باشند

در سه ماه اول سال، من در ۱۰ شهر متفاوت، ۴ کشور مختلف و ۲۰ تا هواپیما بوده‌ام. من معمولا برای کار سفر می‌کنم. با پرواز‌های کش‌دار در طول روز طوری که بیشتر پا‌هایم در هوا هستند تا روی زمین. زنی مسئول شیفت صبح غذا فروشی «کمدن فود» در فرودگاه JFK، دقیقا می‌داند که من دوست دارم ساندویچ پنینی‌ام چگونه باشد.

درست است که مادرم هیچ‌وقت نمی‌تواند مطمئن باشد که من دقیقا کجا هستم و دوستانم فکر می‌کنند عقلم را از دست داده‌ام که یک پرواز شش ساعته به نظرم خیلی هم منطقی است، اما من معمولا از سفر‌های هوایی لذت می‌برم چرا که در یک سری تمرین‌ها و مهارت‌های Ryan Bingham استاد شده‌ام:

۱. همیشه فقط از یک شرکت هواپیمایی استفاده کنید

۱۰ اصل اساسی برای اهالی سفرهای هوایی + تصاویر

خب ممکن است وسوسه‌انگیز باشد که پرواز‌ها را بر اساس قیمتشان به یکدیگر ترجیح دهیم. اما همیشه به یک شرکت هواپیمایی وفادار بمانید مگر اینکه اختلاف قیمت خیلی چشمگیر باشد. یک شرکت بخصوص را بر اساس نزدیکی‌اش به خانه‌تان، شرکت‌هایی که با آن‌ها همکاری می‌کنند و جوایز وفاداری‌ای که در اختیارتان می‌گذارد، انتخاب کنید. انتخاب من، شرکت دلتاست چرا که همیشه خانه‌ام به یکی از پایگاه‌هایش نزدیک بوده و در عین حال برایم اولویت پرواز و تخفیف قائل می‌شود. ترجیح نامزدم هم، برای خاطر سرویس پروازی عالی و جوایزی که در ازای میزان مایل طی شده به مسافرینش می‌دهد، یونایتد است. دیگر انتخاب با خودتان.

۲. اپلیکیشن را دانلود کنید

۱۰ اصل اساسی برای اهالی سفرهای هوایی + تصاویر

هیچ آدم زیر ۳۵سالی نباید از بلیط کاغذی استفاده کند. اپلیکیشن شرکت هواپیمایی مورد نظرتان را دانلود کنید تا دیگر نگران چک- این کردن، تغییرات گیت، تاخیر‌ها و وضعیت پرواز‌ها نباشید. این طوری وقت بیشتری دارید تا در کافه بنشینید و همین‌طور که تلفن هوشمندتان را به دست گرفته‌اید و همه چیز را زیر نظر دارید، چیزی بنوشید.

۳. یک لباس بخصوص دست و پا کنید

۱۰ اصل اساسی برای اهالی سفرهای هوایی + تصاویر

این طوری دیگر استرس این یکی را نخواهید داشت. راحت هستید و همه چیز سر جایش خواهد بود. برای سفرهای طولانی‌تر از ۳ ساعت، من خودم طرفدار شلوار راحت و بلوز آستین بلند همراه با یک شال هستم. برای سفرهای کوتاه‌تر هم، یک پیراهن گرمکن و شلوار جین و البته با کفش‌های تمیز و مرتب. این‌ها را می گذارم کنار روپوش برای وقت‌هایی که جای گرمی فرود می‌آیم و البته یک جفت جوراب پشمی برای داخل هواپیما که موقع بلند شدنش، از سرما یخ نزنم.

۴. پیش کنترل TSA (ادارهٔ امنیت ترابری امریکا)

۱۰ اصل اساسی برای اهالی سفرهای هوایی + تصاویر

ثبت نام کردن در اینجا، ارزش تمام پول و زمانی که برایش صرف می‌کنید را دارد. من هیچ وقت مجبور نشده‌ام که پابرهنه به فرودگاهی قدم بگذارم، هیچ چیزی تا به حال از وسایلم کم نشده و با وجود اینکه صف‌ آن از روزهای ابتدایی آغاز به کار، خیلی طولانی‌تر شده است، اما خیلی سریع‌تر از نیروی امنیتی معمولی عمل می‌کند. بهترین چیزی که در یک فرودگاه می‌توانید ۸۵ دلار بابتش بپردازید همین است. به علاوهٔ اینکه اگر بخواهید به صورت بین المللی سفر کنید، شامل مزایای بین ‌المللی هم هست و جدا از آن می‌توانید اتلاف وقت برای پاسپورت و گمرک را هم دور بزنید.

۵. هدفون Bose، چشم بند Nirda، گوش گیر کلاسیک ۳M

۱۰ اصل اساسی برای اهالی سفرهای هوایی + تصاویر

سه گانهٔ آسایش. بعد از آزمایش‌های فراوان، این ترکیب، بیشترین صدا و نور را از ما دور می‌کند. (ممکن است هدفون کمی گران باشد اما خب سعی کنید هدیه‌اش بگیرید!) گوش‌گیر‌ها را در زیر هدفون در گوش‌هایتان بگذارید و چشم‌بند را در حالت «پرواز در طول شب» قرار دهید که هم تمام نورهای اضافی را دفع کند و هم بتوان به راحتی در آن چشم‌ها را باز و بسته کرد و پلک زد طوری که انگار در یک اتاق تاریک هستید. من به راحتی می‌توانم بر عکس تک تک مسافرین هواپیما، در یک پرواز ۵/۵ ساعتهٔ شبانه از کالیفرنیا به نیویورک، حسابی بخوابم.

۶. برای خودتان اشانتیون جمع کنید

۱۰ اصل اساسی برای اهالی سفرهای هوایی + تصاویر

حتی پروازهای ارزان داخلی هم این روز‌ها دیگر یک بسته خرت و پرت اشانتیون می‌دهند. درست مثل پروازهای درست و حسابی بین‌المللی. خیلی از هتل‌ها هم معمولا وسایل بهداشتی با اسم حک شدهٔ هتل دارند. من شخصا خمیردندان و لوسیون جمع می‌کنم و چندتایشان را هم جلوی چمدانم می‌گذارم. خب چیزهای در سایز مسافرتی این‌قدر آسان به دست نمی‌آیند در حالی که من همیشه تعدادی از آن‌ها را دارم.

۷. پیگیری ساک‌ها، کار بی‌خودی است

۱۰ اصل اساسی برای اهالی سفرهای هوایی + تصاویر

هیچ‌وقت چمدانتان را تحویل قسمت بار ندهید. مگر اینکه سفرتان بیش از دو هفته طول بکشد یا اینکه مقدار غیر معقولی خرید کرده‌ باشید. وقتی آدم مجبور است چمداش را تحویل دهد، یعنی که زیادی با خودش وسیله برداشته و باید با دو روز تاخیر در تحویل بار تنبیه شود. آن هم وقتی که دیگر آن سر دنیا در آسیای جنوب شرقی مشغول دوچرخه سواری است (خود من، فوریهٔ ۲۰۱۴، آخرین باری که ساکم را تحویل دادم.)

۸. چیزهای همیشه لازم را به حال خود بگذارید

۱۰ اصل اساسی برای اهالی سفرهای هوایی + تصاویر

اگر چیزهایی هست که همیشه با خودتان در سفر‌ها همراه دارید، بگذارید همیشه همان‌جا توی ساکتان باقی بمانند. برای من، این چیز‌ها شامل یک اتو، یک قوطی سه اونسی، مایع ضدعفونی کننده برای سینی غذا‌خوری هواپیما و کنترل تلویزیون هتل‌ها و یک دستگاه بخور مسافرتی.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *