رفع سردی شیر با دارچین

4:50 - 02 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۳۲۳۱
متخصص تغذیه گفت: مصرف شیر قبل از خواب بسیار مناسب است البته برای کودکان بهتر است به هنگام صبحانه باشد چرا که به رشد مغزی آنها کمک می‌کند.

رفع سردی شیر با دارچینبه گزارش گروه فضای مجازی ، زهرا معظمی درباره رفع سردی شیر با دارچین گفت: روزانه توصیه شده که کودکان زیر هفت سال یک و نیم تا دو لیوان شیر بخورند. همچنین پسر‌ان در سن بلوغ سه لیوان و دختر‌ان در سن  رشد و بلوغ دو و نیم لیوان بهتر است شیر بنوشند.

وی ادامه داد: افراد بزرگسال و سالمندان دو لیوان و زنان شیرده و باردار 3.5 تا چهار لیوان شیر در کنار مصرف سایر لبنیات بهتر است مصرف کنند.

این متخصص تغذیه گفت: می توان برای راحت خوردن شیر در طول روز، این میزان را در فواصل مختلف میل کرد.


افرادی که دچار دل‌پیچه و نفخ می شوند بهتر است شب‌ها شیر بنوشند.

معظمی افزود: مصرف شیر به عنوان میان وعده نیز بسیار توصیه شده حتی می توان آن را با غذا و انواع سوپ‌ها مصرف کرد البته به شرطی که زیاد نجوشد تا خواص آن از بین برود.

وی ادامه داد: مصرف شیر به هنگام صبحانه باعث افزایش فعالیتهای مغزی شده و برای جوانان و کودکان مناسب است.

این متخصص تغذیه گفت: برای رفع طب سرد شیر می توان آن را با عسل و دارچین مصرف کرد. مصرف شیر به طور کلی قبل از خواب،علاوه بر اینکه از نفخ کردن جلوگیری می‌کند، باعث افزایش آرامش در افراد و جذب بیشتر کلسیم می شود.

/انتهای پیام/


: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *