رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آموزش و آگاهی مردم نسبت به قانون مهم است

20:30 - 01 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۳۴۵۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
عبداللهی زاده گفت:باید ماده‌های آئین دادرسی کیفری که در خصوص ضابطین می‌باشد بصورت بنر تهیه و در منظر مراجعین محترم نصب شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان شرقی،عبداللهی زاده رئیس دادگستری شهرستان شبستر در معیت دادستان عمومی و انقلاب شبستر و هیأت همراه از کلانتری 11 شبستر بازدید کردند و به کلیه پرونده‌های جریانی کلانتری 11 رسیدگی کردند.
در این بازدید رئیس دادگستری شبستر اجرای بموقع دستورات قضایی و تسریع در اقدام و اجرا در زمان تعیین شده را خواستار شده و گفت: در پرونده‌هایی که اجرای دستور آنها مقید به زمان باشد عوامل کلانتری مکلف هستند در زمان یاد شده اقدام کنند.
وی گفت: در پرونده‌هایی که نیاز به نظریه پزشکی قانونی دارند متهم باید در اسرع وقت و بدون فوت وقت به پزشکی قانونی معرفی گردد. چون درصورت تعلل و تأخیر، پزشکی قانونی در تشخیص آن با مشکل مواجه می‌گردد و باعث تضییع حقوق شهروندان محترم می‌شود.
عبداللهی زاده همچنین اجرای موارد مندرج در فرم‌های حفظ حقوق شهروندی را خواستار شد و سپس از بازداشتگاه کلانتری 11 شبستر بازدید کرد.
 نائب رئیس هیأت حفظ حقوق شهروندی نیز اظهار داشت: ماده‌های آئین دادرسی کیفری که در خصوص ضابطین می‌باشد بصورت بنر تهیه و در منظر مراجعین محترم نصب شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *