دفتر رئیس‌جمهور از استقبال مردم سمنان از دولت یازدهم قدردانی کرد

9:19 - 02 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۳۵۴۳
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
دفتر رئیس‌جمهور در پیامی از استقبال مردم سمنان از دولت یازدهم قدردانی کرد.
 به گزارش گروه سیاسی ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، دفتر رئیس‌جمهور اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از استقبال کم نظیر، همدلانه و امید آفرین مردم متدیّن و صمیمی استان سمنان از کاروان دولت تدبیر و امید، تصریح کرده است که این استان پهناور با برخورداری از ظرفیت بالای شبکه ارتباطی، بویژه در مسیر میزبانی از مشتاقان علی ابن موسی الرضا (ع) ذخائر عظیم معدنی، همجواری با استان‌های پر ظرفیت و از همه مهمتر نیروی انسانی مستعد و فرهیخته و مردمی مؤمن و پرتلاش، می تواند و باید جایگاه شایسته تری در اقتصاد ملی داشته باشد.

متن پیام دفتر رئیس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آغاز سال نو و قرین شدن شکوفایی بهار طبیعت با ایام بهاری ماه رجب؛ استقبال کم نظیر، همدلانه و امید آفرین مردم متدیّن و صمیمی استان سمنان از کاروان دولت تدبیر و امید، مسئولیت و انگیزه خادمان ملت را در ادامۀ خدمتگزاری به میهن اسلامی، دو چندان کرد.

سمنان، استان ایمان و آرامش و اخلاق است. گنجینه ای از مشاهیر بزرگ فکری و دینی، دیباچه ای از فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی و مجموعه‌ای از زیبایی‌ها و مناظر بی‌بدیل طبیعی همراه با جاذبه‌های منحصر به فرد تاریخی و فرهنگی؛ که همواره نقشی ممتاز و سازنده در تحولات مهم کشور داشته است. در دورۀ معاصر نیز با حضور آگاهانه و پررنگ مردمان غیورش در نهضت امام خمینی(ره) و عرصه دفاع مقدس، صفحات زرین دیگری از مبارزه و مجاهدت را به تاریخ درخشان خود افزوده است.

همچنین این استان پهناور با برخورداری از ظرفیت بالای شبکه ارتباطی، بویژه در مسیر میزبانی از مشتاقان علی ابن موسی الرضا (ع)؛ ذخائر عظیم معدنی، همجواری با استانهای پر ظرفیت و از همه مهمتر؛ نیروی انسانی مستعد و فرهیخته و مردمی مؤمن و پرتلاش، می تواند و باید جایگاه شایسته تری در اقتصاد ملی داشته باشد.

فراوانی و تنوع قابلیت‌های توسعه پایدار در این استان، نویدبخش آینده‌ای امیدبخش برای این منطقه است که ان شاء الله با اجرایی شدن مصوبات مهم این سفر، به ویژه در زمینه تامین و مدیریت بهینه منابع آب، پروژه های حمل و نقل، طرح های کشاورزی، نیرو و بهداشت و سلامت؛ در تحقق اهداف توسعه ای استان گشایش و تسریع ایجاد خواهد کرد.

اینک و در نخستین سفر استانی سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» همراه با مردم و بیش از همیشه ،باور داریم که لازمه تحقق این راهبرد مدبّرانه؛ وحدت و همدلی و همکاری تمامی آحاد، قوا و نهادهای کشور است.

دیدار با مردم شریف این استان که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شاخصه‌های مهم «دیندارى، دانش‌پژوهى و برجستگى علمى» را برای آنان قائل شده‌اند، سعادت و افتخاری ماندگار برای دولت است.

به پاس حضور و میزبانی همدلانه و مملو از اتحاد و یکپارچگی مردم شریف این استان با کاروان دولت تدبیر و امید، از اقشار مختلف مردم، نمایندۀ محترم ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه، جوانان پرشور و بانشاط، نیروهای نظامی و انتظامی و سایر اقشار و گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان تقدیر و تشکر می کنیم.

امید است با قدرشناسی همگانی از فرصت ها، تثبیت و تحکیم دستاوردهای موفقیت بزرگ هسته ای و لغو تحریم ها، و دستیابی به موفقیت‌های تازه در عرصه‌های گوناگون داخلی و خارجی؛ شاهد آثار و برکاتی برای مردم سربلند ایران و از جمله خطه گهر خیز استان سمنان باشیم. ان شاءالله

دفتر رئیس جمهور اسلامی ایران



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *