بزرگداشت شهید شیرودی باحضور فرماندهان هوانیروز در محل شهادت این خلبان برگزار می‌شود

18:10 - 02 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۳۶۰۳
دبیر قرارگاه راهیان نور آجا از برگزاری مراسم گرامیداشت شهید "علی اکبر شیرودی" در محل شهادت این خلبان هوانیروز در تاریخ 9 اردیبهشت در دشت ذهاب خبر داد.
بزرگداشت شهید شیرودی باحضور فرماندهان هوانیروز در محل شهادت این خلبان برگزار می‌شودبه گزارش گروه سیاسی ، سرهنگ رفیعی دبیر قرارگاه راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری مراسم سالروز شهادت شهید شیرودی در استان کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ رفیعی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت سالروز شهادت شهید خلبان علی اکبر شیرودی، مراسمی در محل شهادت این شهید گرانقدر در یادمان شهید شیرودی شهرستان سرپل ذهاب با حضور مسئولین کشوری و لشکری، زائران و کاروان‌های راهیان نور و نیروهای هوانیروز برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم امیر قربانی فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه به زائرین راهیان نور خیرمقدم گفته و در ادامه امیر یاری فرمانده هوانیروز کشور سخنرانی خواهد داشت.

سرهنگ رفیعی همچنین از حضور خانواده‌های معظم شهدای هوانیروز به ویژه خانواده شهید شیرودی در این مراسم خبر داد و گفت: فرزند برومند این شهید والامقام، مهندس ابوذر شیرودی نیز در این مراسم برای حاضرین سخنرانی خواهد کرد.

دبیر قرارگاه راهیان نور آجا ضمن اشاره به مجاهدت‌های بی شمار هوانیروز قهرمان در دوران دفاع مقدس گفت: نیروهای هوانیروز بدون هیچ استراحتی پروازهای بی شماری را انجام دادند و بحمدالله به پیروزی هم رسیدند و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کردند که همگی مصداق مالک اشتر بودند.

رفیعی از استقرار چهار نفر از راویان زبده ارتش در یادمان‌های شهید شیرودی و پادگان ابوذر و همچنین پرواز بالگردهای هوانیروز در روز مراسم و گلباران یادمان شهید شیرودی و پادگان ابوذر خبر داد و افزود: در کنار مراسم بزرگداشت شهید شیرودی، میزبان کاروان‌ها و زائرین راهیان نور در پادگان ابوذر هستیم که این پادگان بعنوان نقطه یادمانی و محل اسکان کاروان‌های راهیان نور شهید صیاد شیرازی و همچنین برپایی نمایشگاه راهیان نور آماده میزبانی و ارائه خدمات به زائران شهدا است.

لازم به ذکر است که مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید شیرودی راس ساعت 15:30 روز پنجشنبه 9 اردیبهشت در استان کرمانشاه، شهرستان سرپل ذهاب، یادمان شهید شیرودی برگزار خواهد شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *