علی آبادی رییس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها شد

6:00 - 03 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۳۶۵۳
طی حکمی از سوی علی جنتی، دکتر گیتا علی آبادی، به عنوان رییس جدید دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها منصوب شد.
علی آبادی رییس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها شدبه گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به   علی آبادی آمده است:
 
نظر به صلاحیت علمی و تجربیات ارزنده سرکار عالی بنا به پیشنهاد معاون محترم امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به موجب این حکم به عنوان رییس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها، منصوب می شوید.
 
امید می رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود و پژوهشگران متخصص در حوزه رسانه، در زمینه انجام پژوهش های بنیادی، راهبردی و کاربردی در اجرای سیاست های دولت خدمتگزار و انجام سایر وظایف محوله موفق باشید.
 
دکتر علی آبادی که پیش از این سال های متمادی به عنوان معاون آموزشی این دفتر فعالیت می کرد، دارای دکترای علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی است و علاوه بر تالیفات و تحقیقات بسیار در این حوزه، سابقه طولانی در حوزه های آموزشی و تحقیقاتی روزنامه نگاری و ارتباطات در دانشگاه ها و مراکز آموزشی - رسانه ای کشور دارد.
 
 محمد سلطانی فر، رییس پیشین دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها از بهمن ٩٢ عهده دار این سمت بود که چندی پیش و طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رییس موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی فرهنگ و هنر منصوب شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *