مهاجری: می‌خواهیم از اعتبار تیم و شهرمان دفاع کنیم / راه‌آهن متحول شده است

15:00 - 02 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۳۶۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: در 4 بازی خود تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از اعتبار فوتبال و شهرمان دفاع کنیم
به گزارش گروه ورزشی ، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار با راه‌آهن اظهار داشت: در ابتدا ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک می‌گویم. همچنین درگذشت مهرداد اولادی، بازیکن فوتبال کشورمان را تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم که این داستان‌ها واکاوی شود و علت از دست دادن بازیکنان فوتبال‌مان را جویا شویم. در نهایت امیدوارم مهرداد اولادی آخرین فردی باشد که از پیش ما می‌رود.

وی ادامه داد: در خصوص بازی باید بگویم خدا را شکر تیم ما در دور برگشت روند خوبی داشته است. هفته گذشته برد خوبی را مقابل تیم خوب گسترش فولاد کسب کردیم. ما در جدول طوری قرار گرفته‌ایم که نه تیم صعودکننده به رده‌های بالا و نه تیم سقوط کننده هستیم و تمام تلاش خود را در 4 بازی گذشته انجام خواهیم داد تا موفق باشیم و بازی‌های ما هم طوری گره خورده است که به نوعی ما با تیم‌های سقوط‌کننده و صعودکننده هم بازی خواهیم کرد. فردا مقابل تیمی قرار داریم که تیم راه‌آهن خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند و در بازی آخری که مقابل سپاهان داریم بازی مهمی نیست. ما در 4 بازی خود تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از اعتبار فوتبال و شهرمان دفاع کنیم و در حداقل امتیازها را کسب کنیم تا دل هوادارانمان را شاد کنیم.

سرمربی تیم پدیده در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه تیم حریف معتقد است فردا برای کسب سه امتیاز به میدان خواهد رفت، گفت: آنها نظر خودشان را گفته‌اند ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و آنالیزی که از بازی آخر راه‌آهن انجام دادیم نشان داده است آنها تیمی هستند که متحول شده‌اند و در دو بازی آخر خود 3 گل زده‌اند و نشان داده‌اند از نظر هجومی تیم بسیار موفقی هستند و ما هم فردا مطمئنا یک بازی خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت.

مهاجری در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید تیم‌های سیاه‌جامگان و راه‌آهن تیم‌هایی بودند که به ترتیب شما و فرهاد کاظمی هدایت آنها را برعهده داشتید، الان این تیم‌ها خطر سقوط را به دسته پایین‌تر احساس می‌کنند، نظر شما چیست، گفت: من در خصوص سیاه‌جامگان باید بگویم که من هیچ وقت این تیم را ترک نکردم و یک‌سری عواملی دست به دست هم داد تا من در سیاه‌جامگان نباشم چون ما برای این تیم زحمت کشیده بودیم ما تیم را از دسته پایین‌تر به لیگ برتر تا پلی‌آف رسانده بودیم و تیمی بود متعلق به شهر مشهد و نامی هم از ابومسلم داشت و جایگاهی هم که این اواخر سیاه‌جامگان دارد ما را بسیار ناراحت می‌کند و امیدوارم که آنها بتوانند در 4 بازی خودشان موفق شوند و در لیگ برتر ماندگار شوند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما فردا برای تیم سیاه‌جامگان بازی خواهید کرد تا آنها در لیگ برتر بمانند گفت: اول اولویت خودمان هستیم. شاید ماندن یا نماندن سیاه‌جامگان به تیم پدیده گره خورده باشد و در نهایت ما اول به تیم خودمان فکر می‌کنیم و کاری هم نداریم که چه تیم‌های قرار است سقوط کنند یا صعود کنند.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان در پایان گفت: مشکلات مالی ما هنوز حل نشده است و اینکه تیم ما حاشیه‌ای ندارد دلیلی بر این موضوع نیست که مشکلات ما حل شده است. بازیکنان ما 20 یا 30 درصد از پرداختی خود را دریافت کرده‌اند و از این حیث جزو تیم‌های کمترین در لیگ برتر هستند. بازیکنان ما ماخوذ به حیا بوده‌اند و دست اعتماد به مدیریت داده‌اند. بازیکنان ما سال خوبی را برای پدیده رقم زده‌اند و اینکه صدایی از تیم ما بیرون نمی‌آید دلیلی بر این موضوع نیست که ما مشکلی نداریم و به نظر من هنوز مشکلات پدیده پابرجاست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *