رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری همایش برند سازی در تیر ماه

23:00 - 02 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۳۷۱۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی از برگزاری همایش برندسازی در اوایل تیرماه امسال در اراک خبر داد.
به گزارش گروه اقتصاد، جمشید زند رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: بحث برند سازی تولیدات واحدهای صنفی امسال در دستور کار اتاق اصناف استان قرار دارد و این همایش به منظور آشنایی بیشتر واحدهای صنفی با این مقوله برگزار خواهد شد.
 
 زند با بیان اینکه بسیاری از محصولات تولیدی واحدهای صنفی است بدون برند هستند، اظهار کرد: داشتن ثبت جهانی یعنی برند، یک مزیت رقابتی در بازار داخلی و خارجی است و می تواند کمک بسیاری را به معرفی تولیدات داشته باشند.
 
وی با تأکید بر اهمیت برندسازی در دنیای تجارت بیان کرد: برند یا آرم تجاری افزایش ارزش محصولات برای مشتریان و در نتیجه کسب حق امتیاز برای آنها را در پی دارد.
 
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی افزایش میزان فروش را از دیگر موضوعات حائز اهمیت در بحث برندسازی برشمرد و تصریح کرد: با مدیریت برند، تولیدکنندگان می‌‌توانند محصولات را با قیمت بالاتری به فروش برسانند.
 
زند یادآور شد: مشکلی که امروزه واحدهای صنفی با آن مواجه هستند، نداشتن برند است که این موضوع باعث شده که واحدهای صنفی نتوانند آن گونه که باید در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی ورود پیدا کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر خواهان اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور و به دنبال آن استان مرکزی هستیم ، باید به موضوع برندسازی و تلاش تولیدکنندگان داخلی برای معرفی برندهای داخلی توجه جدی داشته باشیم.
 
انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *