درخواست وزیر بهداشت از مراجع تقلید/ سبک زندگی تغییر کرده است

13:34 - 02 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۳۷۲۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
وزیر بهداشت از مراجع تقلید خواست مردم را به رعایت نکات بهداشتی و تغذیه توصیه کنند.
به گزارش گروه جامعه ،سید حسن هاشمی صبح امروز و در روز دوم سفر خود به استان قم با حضور در بیت آیت الله موسوی اردبیلی گفت: در هفته سلامت به تمام ابعاد سلامت توجه می شود اما تاکید ما بر تحرک بدنی ، ورزش و نیز تغذیه سالم است چرا که طبق بررسی ها 35 درصد از کالری روزانه، مورد نیاز نیست که به چربی و اضافه وزن تبدیل می شود و چاقی خود منبع بسیاری از بیماری ها است.
 
وزیر بهداشت از آیت الله موسوی اردبیلی خواست تا مردم را به رعایت نکات بهداشتی، تغذیه سالم، ورزش و خودمراقبتی توصیه کنند.
 
هاشمی با بیان اینکه انسان تا زمانی که نعمت بزرگی مانند سلامت را از دست ندهد، قدردان آن نیست، خاطرنشان کرد: متاسفانه سبک زندگی تغییر کرده و زندگی ها ماشینی شده که لازم است مردم، موارد لازم را رعایت کنند.
 
وزیر بهداشت ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه رجب و روز پدر، سلام و درود رییس جمهوری را به آیت الله موسوی اردبیلی ابلاغ کرد.
 
 هاشمی همچنین در خصوص برجام نیز اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری بدون تعامل و ارتباط های بانکی و همچنین صادرات و در اختیار داشتن فناوری امکان پذیر نیست و برجام2 چیزی جز اخلاق مداری و وحدت نیست.
 
وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه توافق بسیار خوبی با لطف خدا حاصل شد که باعث حل بسیاری از مشکلات شد و لازمه اجرا و موفقیت آن، وحدت و همدلی مسوولان و ارکان مختلف کشور و استفاده از فرصت به وجود آمده است.
 
آیت الله موسوی اردبیلی نیز ضمن تقدیر از تلاش های ارزنده دکتر هاشمی در حوزه سلامت، گفت: افتخار می کنیم که وزیری همچون شما را داریم.
 
وی با بیان اینکه رابطه من با وزیر بهداشت یک رابطه دیرینه است، از استقرار کاروان نورآوران سلامت در جوار مسجد مقدس جمکران به عنوان یک اقدام بسیار مفید و موثر یاد کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *