تفاسیر مختلف از اقتصاد مقاومتی / نحوه اجرا نگران کننده است

22:00 - 02 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۳۷۵۲
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: تفسیرهای متفاوتی برای اجرای اقتصاد مقاومتی از سوی افراد بیان می شود به طوریکه هم اینک برخی با سوء استفاده از موضوع اقتصاد مقاومتی، دکان باز کرده اند تا باند و گروه خود را مطرح کنند که بدون شک با چنین نگاهی نمی توان به منویات رهبری جامعه عمل پوشاند.
به گزارش گروه اقتصاد،علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران در نشست با کارکنان اتاق اصناف ایران بر برنامه ریزی و نظامند شدن امور و تدبیر لازم برای اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود: از بابت نحوه اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور بسیار نگرانم چرا که آنچه بنده در دو سه هفته اخیر شاهد بودم، صرفا بهره برداری و سوء استفاده از بیانات رهبری است.
 
وی ادامه داد: تفسیرهای متفاوتی برای اجرای اقتصاد مقاومتی از سوی افراد بیان می شود به طوریکه هم اینک برخی با سوء استفاده از موضوع اقتصاد مقاومتی، دکان باز کرده اند تا باند و گروه خود را مطرح کنند که بدون شک با چنین نگاهی نمی توان به منویات رهبری جامعه عمل پوشاند.
 
رئیس اتاق اصناف ایران در ادامه ضرورت برنامه ریزی صحیح برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: انتظار می رود که با همت و تلاش تشکلهای صنفی و بخش های اقتصادی، اصناف، جایگاه از دست رفته خود را بازیابند.
 
وی همچنین در پایان به این نکته اشاره کرد: جامعه الهی جامعه ای است که در آن دروغ، افترا، تهمت وجود نداشته باشد در حالیکه متاسفانه این آفت ها در کشور ما به صورت یک ایپدمی درآمده است.
 
فاضلی همچنین با تاکید بر امر به معروف توصیه کرد که همه باید به توصیه معصومین علیه السلام از ذکر سخن بدون تعقل و تفکر پرهیز کنیم و بدون تحقیق به قضاوت دیگران نپردازیم.
 

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *