پسر روستایی حساب بانکی پسر عمویش را خالی کرد

12:20 - 03 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۳۹۱۵
فردی که با به دست آوردن شماره بانکی و رمز دوم کارت عابربانک پسرعموی خود دست به برداشت غیرمجاز شش میلیون ریالی از حساب وی زده بود توسط کارآگاهان پلیس فتا یزد دستگیر شد.
پسر روستایی حساب بانکی پسر عمویش را خالی کردبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ حسین رضایی رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: چندی قبل فردی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و از سرقت مبلغ شش میلیون ریال از حساب بانکی اش طرح شکایت کرد.

وی ادامه داد: با طرح این شکایت، کارآگاهان پلیس فتا اقدام به بررسی موضوع کرده و متوجه شدند که سارق با استفاده از حساب شاکی اقدام به خرید کارت شارژهای تلفن همراه برای خود کرده است.

سرهنگ رضایی افزود: تحقیقات بیشتر کارآگاهان پلیس فتا نشان داد سارق که از این شماره برای تایید پروفایل فیس بوک خود  استفاده کرده دارای هویت مشابه شاکی است.

رضایی گفت: شاکی پرونده زمانی که در مقابل هویت متهم قرار گرفت اعلام کرد این اسم مربوط به پسر عمویش است که در یک روستا زندگی می کند. 

وی ادامه داد: با طرح این ادعا، متهم به هویت "ه.م" 22 ساله دستگیر و در بازجویی ها به برداشت غیرمجاز شش میلیون ریال از حساب بانکی پسرعمویش اعتراف کرد.

متهم به افسر پرونده گفت: یک روز که برای انجام کاری به شهر آمده بودم برای استراحت به منزل پسرعمویم رفتم. او از من درخواست کرد برایش شارژ تلفنی خریداری کنم و من هم با استفاده از این فرصت، شماره کارت بانکی و رمزدوم وی را برداشتم و از آن طریق اقدام به خرید شارژ برای خودم می کردم.

رئیس پلیس فتا استان یزد در پایان ضمن اشاره به معرفی متهم به دادسرا یادآورد شد: شهروندان از قرار دادن شماره کارت حساب بانکی و همچنین رمز دوم کارت عابربانک خود به دیگران خودداری کنند.
انتهای پیام/
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *