دولت تلاش گسترده‌ای را جهت خدمت به مردم انجام داده است

22:30 - 03 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۳۹۱۸
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
آيت‌الله حسين وحيد خراسانی از مراجع تقليد گفت: دولت تلاش گسترده را جهت خدمت به مردم انجام داده ، سلام مخصوص مرا به دكتر روحانی رئيس جمهوری برسانيد.
دولت تلاش گسترده‌ای را جهت خدمت به مردم انجام دادهبه گزارش گروه سیاسی ، آیت الله وحید خراسانی دردیدار وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشكی، اظهار کرد:دولت تلاش گسترده را جهت خدمت به مردم انجام داده،سلام مخصوص مرا به دكتر روحانی رئيس جمهوری برسانيد.

وی همچنین با اشاره به خدمات دكتر هاشمی در وزارت بهداشت اظهار داشت: این وزارتخانه توفیقات بسیاری داشته كه از خدمات شما حقا و انصافا قدردانی می كنم.

این مرجع تقلید به موضوع اهمیت سلامت اشاره كرد و گفت: سلامت اهم مطالب است و هر امر انسان عملا و اخلاقا متوقف به سلامت است.

آیت الله وحید خراسانی تصریح كرد: كار شما مهمترین كار است و اگر جریانی ایجاد شود كه همه مردم آنچه دخیل در سلامت است را رعایت كنند، همه موضوعات درست می شود.

وی با اشاره به اهمیت درست صحبت كردن گفت: باید با دنیا با حسن كلام صحبت كرد و این دستور دین است و اسلام نیز بر این امر تاكید دارد.

این مرجع تقلید با اشاره به خدمات دكتر ظریف در وزارت امور خارجه و دكتر هاشمی در وزارت بهداشت گفت: حقا و انصافا باید از تلاش های آقای ظریف در وزارت امور خارجه و دكتر هاشمی در وزارت بهداشت قدرانی كرد و هر دو وزیر با دقت كار كرده و به رفع مشكلات می پردازند.

آیت الله وحید خراسانی همچنین به كار اطبا اشاره كرد و گفت: اطبا با افرادی سر و كار دارند كه دل شكسته هستند و در میان آنها نیز افرادی هستند كه از نظر مالی مشكل دارند كه باید به آنها كمك كرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی عصر چهارشنبه به منظور دیدار با علما و مراجع تقلید و بازدید از مركز نورآوران سلامت مستقر در مسجد مقدس جمكران وارد قم شد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *