سردار نقدی سخنران مراسم گرامیداشت 5 اردیبهشت در طبس

2:35 - 04 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۳۹۳۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: سردار نقدی سخنران مراسم سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس است.
سردار نقدی سخنران مراسم گرامیداشت 5 اردیبهشت در طبس

به گزارش گروه سیاسی ،سرهنگ علی قاسمی طی مصاحبه‌ای اظهار کرد: مراسم گرامیداشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به صحرای طبس همزمان با 5 اردیبهشت در این مکان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم امسال بصورت منطقه ای و با حضور مسئولان لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدا برگزار می شود،‌افزود: خانواده شهید منتظر قائم مهمان ویژه این مراسم هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: این مراسم ساعت 10 صبح روز یک شنبه 5 اردیبهشت در محل مسجد شکر برگزار می شود.

وی اجرای سرود حماسی استکبارستیزی با همکاری حوزه هنری استان و رونمایی از تمبر یادبود این واقعه بزرگ را از دیگر مراسم های سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس عنوان کرد.

قاسمی به اجرای نمایش گورستان جنایات آمریکا به همت اتحادیه ا نجمن های اسلامی دانش آموزان استان اشاره کرد و تصریح کرد: پیش بینی شده است که 1500 نفر در این مراسم شرکت کنند.

وی درادامه با اشاره به لزوم راه اندازی موزه عبرت در استان یادآور شد: قرار است این موزه در کنار مسجد شکر ساخته شود که تاکنون برای ساخت آن یک میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است ولی برای تکمیل آن به 20 میلیارد ریال دیگر نیاز است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *