راه اندازی کانون امور بازنشستگان در اداره کل زندان‌های گیلان

0:00 - 04 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۳۹۵۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حسینی گفت: تجربیات بازنشستگان سرمایه ادارات هستند که باید با استفاده از تجربیات افراد بازنشسته و استفاده از علوم و فن آوری جدید و ادغام این دو، سرمایه‌ها را دوچندان کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از اداره کل زندان‌های استان گیلان، در اولین جلسه شورای اداری اداره کل زندان‌های استان گیلان که با حضور فلاح میری ریاست حفاظت اطلاعات دادگستری کل و حفاظت ارشد قوه در استان گیلان برگزار شد از بازنشتگان تقدیر بعمل آمد.
سید حمید حسینی در این جلسه گفت: تجربیات بازنشستگان سرمایه ادارات هستند که باید با استفاده از تجربیات افراد بازنشسته و استفاده از علوم و فن آوری جدید و ادغام این دو، سرمایه‌ها را دوچندان کرد.

وی در خصوص راه اندازی کانون امور بازنشستگان گفت: تجربیاتی که قشر بازنشسته بعد از سی سال کار مداوم و کار در زمینه‌های مختلف زندانبانی بدست آورده اند را می‌توان در غالب برنامه‌های مختلف فرهنگ سازی کرد و بکار بست که بزودی در اداره کل زندان‌های گیلان این روند نهادینه می‌گردد.

حسینی با اشاره به اینکه در منابع روایی ما نیز در باره حرمت و احترام پیشکسوتان و افراد با سابقه روایاتی آمده است گفت: پیشکسوتان، صاحبان تجربه همگی گنجینه‌های عظیم هستند که باید به آنان احترام گذاشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *